menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Uitgeplant in vollegrond

Thanja

Thanja

Ik weet het... veeeeeeeel te vroeg, maar met het oog op de weerberichten, een komende vakantie en grote planten, heb ik de ananaskers, rode bietjes, tomatillo, sla en olijfkomkommer uitgeplant in de tuin. Deze planten staan al bijna drie weken dag en nacht in de koude kas, dus ik denk dat de overgang naar de vollegrond wel kan.

zondag 19 april 2009 - 20:37
soren

Soren

ja dit is wel hééél vroeg. leuk zo die eerst tomaatjes. ga je tiny tim in volle grond zetten? want een tiny tim is toch een pottomaat dus kan gwn in een pot verder moest je dit niet weten natuurlijk.

groetjes,

Sören
zondag 19 april 2009 - 21:02
Thanja

Thanja

Door de temperaturen van de laatste tijd zijn de planten ook enorm gegroeid. En van de ananaskers en de olijfkomkommer heb ik nog wel enkele planten 'voor reserve' in de kas staan.

De Tiny Tim blijft in de pot staan, hoor. Ik kweek alle tomatenplanten in potten. Ik heb vooral stam- en struiktomaten. Zo kunnen ze gemakkelijk in de kas blijven staan, zonder dat ik teeltwissel in de kas hoef toe te passen.
zondag 19 april 2009 - 21:53
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).