Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
M'n spruitjes beginnen ondertussen 'n beetje groot te worden. Geschikt voor consumptie tenminste. De bovenste zijn echter ondertussen aan het doorschieten. Wat heb ik fout gedaan?? Ik heb 'n maand geleden de kop eruit gehaald zodat ze wat groter worden...
Helemaal met Batdah eens , dat is ook mijn ervaring. Nog even een tip als je over een langere periode spruiten wilt oogsten. De zaadhandel waar ik mijn zaden bestel voert ook een kleinverpakking met een mix van 4 rassen F1 hybride spruitkool afkomstig uit de professionele tuinbouw. Ik heb er goede ervaringen mee en het is erg handig want omdat deze soorten een verschillende tijd hebben waarop ze oogstrijp worden verleng je je oogstperiode . Afhankelijk van de zaaitijd heb je dan vanaf september tot in februari verse spruiten.
Ik heb begrepen dat ik hier geen reclame mag maken voor zaadfirma's maar als je meer info wilt dan stuur je me maar een pm.