Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Hoi Batdah,
Mijn eerste poters zitten nu 5 dagen in de grond, het zijn hele vroeg.Na 100 dagen kunne ze er uit. het zijn er maar 22 stuks. De rest staat buiten keurig ik kistjes om de uitlopers kort te houden. het zijn, vroege 1 soort, 1 soort middenvroeg en 3 soorten late aardappels.te samen ongeveer 6 kg.( zelf over gehouden, uit de oogst van vorig jaar).Deze worden gepoot ongeveer begin en half april.
Groeten ,
Lam
Ook bij mij gaat komende week de eerste kilo pootaardappelen de grond in , witte Eersteling. Met de rest wacht ik liever nog een dag of veertien want anders wordt het teveel werk als ik ze noodgedwongen nog eens zou moeten afdekken i.v.m. dreigende nachtvorst. Het zijn trouwens ook de wat latere rassen Nicola en Ratte dus dat heeft nog helemaal geen haast.