Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
zowel de gele als de groene als ook de witte probeer ik te oogsten als ze zo'n 25 cm lang zijn. Dan zijn ze op hun best. Daarna komen er meer zaden in en worden ze vezelig..
van de ronde weet ik het niet... zit (nog) niet in mijn asortiment.
Ik heb nog een andere variant : witte ronde en witte langwerpige courgettes..... Hoe ik aan die witte courgettes gekomen ben, is me een raadsel want ik heb nooit zaad van dergelijke courgettes gekocht. Ik vermoed dat deze variant ontstaan is door een kruisbestuiving tussen een gewone courgette en een pattisson.... Het zijn wel een beetje vreemde planten want ze 'ranken' net zoals pompoenplanten doen. Of zou die witte variant een kruising zijn met een pompoen ?