Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Wel Brompie ik kan je verzekeren dat ik het een zeer goede aardappel vind. Ik heb hem al 2 jaar na elkaar geplant,hij is zeer vroeg,nog vroeger lijkt me dan Berber.Hij brengt mooie grote knollen op en er hangt tamelijk veel aan.Volgend jaar zet ik deze zeker terug want hij valt enorm mee. Misschien hangt het ook wat af van de grondsoort,hier is het leemgrond.
Voor zover mijn informatie over deze aardappel.
Grtjs Victor
de aardappel vitelette d noir wordt ook de truffelaardappel genoemd van binnen heeft hij een prachtige paarse kleur van smaak wat nootachtig wordt geplant in de maand april
Sorry Lisa,ik heb hier ook geen ervaring mee.Ik heb wel al gehoord dat een gewone aardappel beter is.Planttijd is zoals André zegt eind april.
Groetjes Victor
Ik heb ze dit jaar op de volkstuin geplant de truffelaardappel maar bij mij op de kleigrond was het geen aanrader dus teel ik ze niet meer.Mijn rode eersteling die ik gezet had gaf een goede oogst daar eten wij nu nog van.