Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Ben eigenlijk op zoek naar de clipsen die te zien zijn in het boek Groente & Fruit
Encyclopedie (op pag. 122). Zowel Horta, Aveve en Intratuin verkopen ze niet.
Om klimmende planten (tomaten, komkommer, meloen, enz.) aan te binden. Het voordeel van deze clipsen is dat het touw ook vastgezet wordt en de plant omhoog gehouden zonder dat deze kan afzakken. Was dat duidelijk?
Maw plantenklemmetjes die je vastklemt aan het touw zelf.
Als je in Google het volgende typt: Tomato clips, zie je deze clips (de doorzichtige)
oh,geen idee waar je die kan vinden,ik heb van die groene plastieken dingen die zoals een wasknijper opengedaan worden om de plant vast te maken....
je hebt ze in verschillende formaten,deze vind je wel heel gemakkelijk(aldi,lidl en zelfs in de wibra heb ik ze al gezien...)
maar degenen die jij bedoelt heb ik nog niet tegengekomen...
deze heb ik: [afbeelding verwijderd niet-https]