menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Aankoop aardperenplanten

Ga naar meest recente reactie

Davve28

Davve28

Hey,
weet er iemand waar ik in de regio leuven-Brussel aardperen(plantjes) kan kopen?
donderdag 13 februari 2014 - 20:53
krissie

Krissie

aardperen worden niet verkocht als plantje .
Gewoon enkele knolletjes kopen en planten zoals aardappels .
Ze zijn nu te koop bij de groenten afdeling in warenhuizen .

groetjes
Krissie
donderdag 13 februari 2014 - 21:07
erice

Erice

Of even kijken en vragen of iemand uit de buurt ze in de tuin heeft staan. Als je ze eenmaal hebt heb je er binnen twee jaar een ton vol van. Ik heb zoveel knolletjes die staan te wachten totdat ze de grond weer in gaan. In de winkel zijn ze namelijk best prijzig.
vrijdag 14 februari 2014 - 16:33
adem

Adem

ik laat ze gewoon zitten en verplaats er een paar ieder jaar zodat ik er steeds meer heb, degene die ik oogst eet ik op, ik kijk zelfs niet als er nog één over blijft om weer uit te komen, want een kleinstukje is voldoende en dat blijft er toch altijd achter
zondag 16 februari 2014 - 13:04
erice

Erice

Ik haal ze er voor het grootste gedeelte uit, kijk niet zo nauw want inderdaad degene die blijven zitten kmomen wel weer op. Ik eet de eerste 2 tot 3 weken ervan en dan vroeg in het voorjaar, nu binnen een maand, zet ik weer in de grond op de plaatsen waar ik ze wil hebben.....
Maar in principe kun je ze in de grond laten.....
zondag 16 februari 2014 - 13:12
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).