Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
He Nigella,
Hadden we niet afgesproken om de materialen te noemen?
Ik weet niet welke de witte bloempjes zijn
Heel mooi stuk overigens, hoewel ik van gevuld houd, ieder zijn smaak he
oei zal even vertsrooid geweest zijn, gebeurt wel meer met mij
2 stuks gekleurd steekschuim
5 glazen bloembuisjes
roos Eden of vroeger noemde die Pierre de Ronsart
Clematis Yukikomachi
ja smaken verschillen (gelukkig) ik hou van strak en sober en modern. het romantische bloemschikken kan ik natuurlijk ook (vanuit lessen) maar is minder mijn smaak
Wauw Nigella, da's weer een heel simpel
Maar oooo zo mooi
ja ja Adrienne natuurlijk simpel want ik heb gewoon de lange bladeren van Agapanthus van mijn vorig stuk verwijderd en debloembuisjes met een andere combinatie opgevuld.
als je eens een mooie schaal met van dat gekleurd steekschuim opvult en daar bloembuisjes in steekt, heb je je schikkingsondergrond voor lang he. En die roze steekschuim verkleurt minder dan die ecru vb. nu ja ik heb wel meerdere bloemen in de tuin die bij dat roze steekschuim passen he.
misschien heb jij wel een ander kleur van steekschuim nodig als je zo graag felle kleuren in je tuin hebt.
het is inderdaad een prachtig idee, zonder die bladeren geeft het een ander effekt en toch kan je elke keer met een paar bloemen uit je eigen tuin, iets fris maken
chapeau
heel mooi,
die Eden roosjes zijn heel knap, bloeien ze een tweede keer?
ik had de eerste bloem begin van de zomer en nu is het wachten...
Martine
Martine hier zijn ze inderdaad aan hun 2de bloeibeurt, maar hebben dit jaar al serieus afgezien,(zijn veel minder mooi dan anders) van die domme regen, de buitenkant zelfs van nog nieuwe bloemen wordt snel bruin
en Nora
ja dat is leuk he, eens met en eens zonder blad op dat steekschuim, je kunt ook bladeren van irissen gebruiken, die zijn wat grijzer dan de agapanthussen en platter en dat komt ook mooi bij dat roze steekschuim