menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Zelfgemaakte buitendecoratie

Ga naar meest recente reactie

sasdeco

Sasdeco

Wie kan me helpen ?

Ik ben zoek naar originele zelfgemaakte (toch lang houdbare) buitendecoratie. Alle ideeën of voorbeelden zijn welkom.

Heeft iemand ervaring met textielverharder ?
donderdag 27 september 2007 - 13:03
Kathelijn

Kathelijn

Ik heb hele tijd geleden dit gemaakt:

[afbeelding verwijderd niet-https]


Het was gewoon een ronde bol mos (zo gekocht) en dan takken hout in stukje gezaagd en met warme lijm erop gezet. Heb ik nu al bijna een jaar en staat binnenkort terug onder het terras.

DIt heb ik eens gezien in een tijdschrift en ga ik dezer dagen ook maken. Je kan van kippengaas een bol maken en dan dunne takjes zagen van ongeveer 5-6 cm en die kriskas door mekaar erop plaatsen.
Dan kan je die takken zo laten of in een mooie kleur spuiten en tussen de gaten pipetjes hangen met daarin wat bloemen.
Als ik een foto ervan vind dan plaats ik hem hier
vrijdag 28 september 2007 - 11:25
sasdeco

Sasdeco

Kathelijn,

Bedankt voor de foto en uitleg.

Was het in een recent tijdschrift over bloemschikken of zo ?
vrijdag 28 september 2007 - 20:11
Kathelijn

Kathelijn

Sasdeco,

Dat was een engelstalig magazine dat ik gezien heb op de bloemschikhappening in alden biesen.
Hieronder zie je een foto, heb die genomen uit het magazine, hopelijk is het duidelijk



[afbeelding verwijderd niet-https]'/>
zaterdag 29 september 2007 - 12:01
sasdeco

Sasdeco

Bedankt Kathelijn voor de foto ! Deze geeft me inderdaad een beter idee. Ik vind het zelfs heel mooi, ik denk dat ik dit toch eens ga proberen te maken. Ik denk wel dat ik het zal maken zonder pipetjes, is natuurlijker vind ik.

Groetjes,
Saskia
maandag 1 oktober 2007 - 20:32
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).