Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
En deze krans heb ik deze week gemaakt bij de cursus. Een vierkante deco, met aspidistrablad bedekt.2 kanten zijn voor een stuk bedekt met breiwol en ook de pipetjes waarin de dendrobium zit. Dan 4 vierkante kaarsen op de hoek, enkele waxroosjes, hypericum, vilten bolletjes en dat was het. Vinden jullie dit mooi of is het maar zozo????? [afbeelding verwijderd niet-https]
Nee Duimpje das gemaakt op oasis, is een kant en klare vierkante deco dat je koopt, maar die is niet natgemaakt omdat alles toch indroogt, zoals de hypericym, rozen zijn al droog (wax) en aspidistra hoeft ook niet op natte oase.
Bedankt allemaal voor jullie reacties, blij de horen dat jullie het mooi vinden.
Heel mooi hoor.
Toevallig heb ik vorig jaar ook zoiets gemaakt in een workshop.
Niet helemaal hetzelfde hoor.
Maar ook in die aard.
Kom het anders eens zien op mijn blog want ik vrees dat het hier heel ver op het forum staat. http://dorangbloem.skynetblogs.be
Josee, normaal moet je dat kunnen maken met grijze oasis omdat toch alles indroogt en bovendien heb ik de groene oasis niet nat gemaakt, maar ik heb een kant en klare deco gekocht maar als je al een frame hebt kan dat geen probleem zijn.
groetjes Hildetje
en BEDANKT allemaal voor jullie complimenten