Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Eerst werden grote klimopbladeren opgerold tot hoorntjes ,en willekeurig verdeeld over de natte oasis.
Nadien werden de rozen tussen de opgerolde bladeren geschikt.
De vlechtjes in dit bloemstuk zijn gemaakt van plexigras ( struik uit de tuin ).
Ze zijn als brugjes over het geheel geplaatst, en vastgekramd in de oasis.
Als afwerking heb ik een beetje deco-twister in dezelfde tint van de rozen verdeeld over het bloemstuk.
Hé ,wat een super ideé.dat gras mooi stukje en erg orgineel hoor met dat gras .Dat wil ik ook wel op mijn postzegel,maar het zal wel een grote bos zijn ,en dat kan ik niet kwijt hier.JAMMER[afbeelding verwijderd niet-https]
wat een super leuk bloemstukje, misschien dat ik uw idee een beetje ga pikken, als dat mag natuurlijk.
mn moeder is namelijk maandag jarig en aangezien ik helemaal gek ben met bloemschikken lijkt dit me we leuk
natuurlijk geef ik er mn eigen draai aan zodat het niet een kopie ervan is
Ik volg nu mijn 2e jaar jaar avondcursus bloemschikken.
Wekelijks maken we dan een bloemstukje,
en ik kan je verzekeren dat het er gezellig aan toe gaat, hoor!!!
We leren veel technieken in de les,maar doen ook veel ideeen van elkaar op .
Bovendien vind ik hier op het forum ook leuke tips.
Ik begin in september met mijn 2de jaars avondopleidig.
Er zitten hier op het forum meer dames die op of een cursus of opleiding zitten.
vooral de positieve kritieken zijn heel leerzaam.