Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
lang geleden dat ik nog eens foto\'s geplaatst heb,dus zal mijn zelf gemaakte bloemstukjes met bloem en blad uit eigen tuin of natuur,van de laatse tijd ook nog eens tonen
materialen:
-polegonium takken,die ik samen gebonden heb,en aan weerzijde van een bloempotje bevestigt heb
-1grote witte dahlia
-1grootbloemige geurende witte hosta bloem
-2bananenbladeren
-1bont blad van de canna stuttgart
-1tak groene hangende amaranthus
-2takken rode hangende amaranthus
ps; kan iemand me helpen,het lukt me blijkbaar niet meer om een foto te plaatsen?
Ja gelukt,bedankt iedereen,ben via zoeken naar die berichten van Imageshack gegaan,en dan via ctr c en ctrl v zoals Josee daar zei gedaan,en is dus gelukt nu.de andere foto's zullen morgen normaal geplaatst worden!
Ga eens naar Algemene vragen,
en kijk dan eens bij Jmagshack doet weer raar.
Daar wordt een beschrijving gegeven, door Josée.
Misschien heb je er wat aan.
Ik hoop dat het lukt, want ik ben erg benieuwt naar je stukjes.
Succes!!!
Gr Marga
Ik vind het wel mooi.
Voor op een grafvind ik het nog mooier,omdat er een vorm van een kruis in zit.De bladeren die omhoog wijzen kan je ook nog een andere(gelovige )betekenis aan geven.[afbeelding verwijderd niet-https]
heel apart, heel mooi, alleen zou ik de amaranthus er aflaten. (maar da's persoonlijk hè) Ik wil maar zeggen dat het stuk zonder de amaranthus al prachtig is.
Ik ben het helemaal met mijn voorgangsters eens.
Door de amaranthus weg te laten, krijg je een mooi
strak stuk.
Dit is geen kritiek, maar gewoon goede raad, want
ik vind het een heel apart en mooi stukje.
bedankt voor de lovende comentaar,en de nuttige tips,ga vandaag of morgen er een nieuw bloemstuk in maken in die opstelling.
zal het jullie laten zien alsook nog foto's van de vorige stukjes