Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Ik heb vandaag een leuke namiddag gehad, ik heb de jubileumtentoonstelling in Hoogstraten bezocht van 'Groenten en bloemen'.
Voor wie het niet kent : het is een jaarlijkse openlucht traditie in Hoogstraten, ondertussen voor de 10e keer, en zo wordt de zomer afgesloten op een kleurrijke en originele manier met driedimensionale creaties in bloemen, groenten en fruit. Het is inmiddels uitgegroeid tot een vaste traditie met jaarlijks tienduizenden bezoekers.
Wie interesse heeft om enkele foto's te bekijken kan dit op 'TUINBABBEL' , ik heb in 2 berichtjes de foto's geplaatst en het duurt wel even voor het opent (bij mij toch) .... 't gaat een beetje traag maar het is de moeite.
het was er zeker de moeite ja,ik ben zaterdag namiddag geweest en zondagnamiddag naar Aldenbiesen geweest,dus gans het weekend prachtige bloemstukken gezien!