Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Daar het nog een beetje vroeg is om de kerstbollen boven te halen , heb ik maar mijn HERFST-bollen uit de kast gehaald .
Deze zijn reeds van vorig jaar gemaakt, maar er mankeert nog helemaal niets aan .Ze kunnen dus nog gerust een jaartje mee .
Heel leuke bollen en plezierig om met die noten en kastanjes te werken hé.
Ben zelf ook kastanjebollen aan't maken. Ik post later nog wel eens een fototje.
@ Miet
Ik heb deze bollen vorig jaar gewoon in een plastiek winkelzakje gestoken,(omdat ik dacht dat veel van de noten of kastanjes zouden loskomen.)
Bij het terug uithalen schrok ikzelf ook dat ze nog intact waren .
Ik heb ze dan maar vlug een plaatje gegeven op de kast .
Echte sfeermakers,heb er ook nog een paar liggen maar die heb ik goudgespoten verleden jaar met kerstmis.
Maar zo gauw ik voldoende eikels en kastanjes bijeen hebt begin ik er ook weer aan.
Ze zijn echt heel mooi gemaakt !
grtjs