Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Jullie hebben mij allemaal geïnspireerd met jullie prachtige stukjes maar één persoon in het bijzonder heeft zich tot het uiterste ingezet om me aan het bloemschikken te zetten door me stap voor stap te begeleiden en dat is ons Joseé, aan haar draag ik dan ook mijn eerste creatie op.
[afbeelding verwijderd niet-https]
Materiaal: isimo taartvorm en isimo halve bol, malusappeltje en mos, hortensias.
De taartvorm heb ik bekleed met mos en vastgestoken met klemmekes, de bedoeling was, op de gehele halve bol malusappeltjes te steken met tandenstokers en er tussenin mos maar ik had er te weinig, daarom heb ik er hortensias bijgestoken.
Wat lief al die comments, ik voel me echt een malusappeltje
[afbeelding verwijderd niet-https]
Ik denk dat er heus véél moeilijkere stukken zijn hoor maar voor de éérste vond ik het ook niet slecht en was zo fier dat ik het jullie natuurlijk wou laten zien.
Dank je wel
Hoi Lysianthus, ,je mag er térecht fier op zijn.....de foto van jou stukje prijkt vooraan in mijn 'kijkboek'....
Er mogen dan moeilijkere stukken zijn iets eenvoudigs is daarom niet minder mooi, eenvoud siert....
en ik vind het toppie zoals zelfs de kleuren in je hortensia zelfs in het mos terugkomen....knap gedaan. Een dikke 10 van mij !
Josée
Allereerst welkom op ons forum, gezellig maar ozo verslavend
Ja, die appeltjes zijn volop in de handel nu. In de tuincentra vind je ze volop!!
De prijs ligt tss € 3 á 5 voor een bakje van ongeveer een halve kilo, nie echt goedkoop dus