Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Mooie, sfeervolle herfstcreaties die je daar gemaakt hebt. Warme kleuren, die goed aansluiten bij
de verkleurde bladeren aan de bomen. Als dit pas het begin is, dan belooft dat nog veel goeds voor
de toekomst! Het lint was mijns inziens niet eens nodig geweest, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Hai José, Ger is al enkele tafels aan het leegmaken, zelfs zijn tafel die op zolder staat.
Wat daar de bedoeling van is begrijp ik wel, maar de huiskamer gaat voor hoor!
Zo, nu weet ik waar jij het zo druk mee had, ik doe dit je niet na, als je daar maar niet op rekend, zelfs al zou ik een naäapster zijn!
Erg mooi José, Herman was al trots op je maar nu gaan jullie samen naast de schoenen lopen zeker?
Bedankt voor de prachtige foto's en laat ze maar komen die creastukken van je!!!
Hallo naamgenootje met één E,
Pas op hé, de verslaving loert om de hoek hoor..... als je er eenmaal mee begint ....
Je hebt er echt feeling voor, prachtige stukken die je gemaakt hebt, dat beloofd voor wat volgt.
Ik kijk er alvast naar uit naar meerdere stukken van jou.
Hoi José,
Nou de complimenten van mijn kant, als dit het eerste workshop-stuk is, goed gedaan, laat nu de rest maar volgen, de kleuren zijn heel mooi en het lint op de kalebas zou ik persoonlijk ook weglaten. groetjes van Rini
mooi mooi mooi!!!
ja hoor kerstkind, doe gerust verder zo!!
Ik heb helemààl géén bloemschikkersbloed, maar jij duidelijk, zéér duidelijk wèl.
'k Zou ook dat lintje weghalen want dat maakt het een beetje 'kitcherig' en het is toch zó mooi verder!!
Als dit je eerste bloemstuk is José, wat doe je dan op een bloemschikforum ???
Ook ik zou zeggen haal het lint liever weg, het maakt het een beetje te druk! Naar mijn idee !
Ik zag dat je in B woont, dan hebben we elkaar een paar keer ontmoet, volgens mij.
En zijn we idd dorpsgenoten !
Mooi José prachtige herfst tinten in je bloemstukken. Hortensia's vind ik altijd erg dankbaar om mee te schikken het blijft ook erg lang goed. Als dit je eerste poging is om te schikken dan heb je het toch echt in de vingers. Ik denk dat we nu wel meer van je bloemstukken hier zullen zien.
De pompoen is ook erg mooi, tof met die afhangende bladeren en "lampionetjes", het stukje sinaasappel..... Het lint moet idd niet echt, maar het stoort zeker niet!!
Hallo Joséke,
Hartelijk welkom bij de bloemschikkersclub, nu dat je besmet bent met het bloemschikkersvirus geraak je er nooit meer vanaf maar aan jouw stukje te zien zijn er ergere zaken niet waar? Gefeliciteerd en laat de rest maar komen, jij vindt zeker materiaal en inspiratie genoeg in je prachtige omgeving en op je wandelingen.
zeer mooie stukjes hoor,en erg mooi hoe je de vijgenbladpompoen hebt versiert!
indien er mensen zijn die intresse hebben in deze pompoenen;ik heb er nog een 15tal van te koop liggen aan slechts:2,5euro per stuk en zelfs 5stuks voor slechts:10euro!!!
indien intresse laat maar weten [email protected]