Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Raar is dat Inneke, je verwacht klokken voor Pasen maar deze is ook wel héél geslaagd.
Met die fietsbanden kan je toch mooie creaties maken, proficiat!
Ik hoop dat er nog meer van die mooie stukjes uit die oude doos gaan komen!!
Een heel tof idee!!
Hoe heb je het groenmateriaal eraan bevestigd?Is dat via een strokrans of oasis ring of zo?
Ik hoop dat er nog meer van die mooie stukjes uit die oude doos gaan komen!!
Een heel tof idee!!
Hoe heb je het groenmateriaal eraan bevestigd?Is dat via een strokrans of oasis ring of zo?
Gro
etjes Mari
hallo
een stuk oase in gaas rollen vast maken aan het frame
opvullen met mos en groen appeltjes ijslandsmos e.d
gr.ineke
ik vind de klok wel leuk voor de kerst hoor,Weer eens wat anders.Maar met de PASEN????????is dat met een bepaalde betekenis? en welke is dat dan?ook voor de kerk die roept KOM KOM KOM? Of ben ik een beetje DOM DOM DOM.
ik vind de klok wel leuk voor de kerst hoor,Weer eens wat anders.Maar met de PASEN????????is dat met een bepaalde betekenis? en welke is dat dan?ook voor de kerk die roept KOM KOM KOM? Of ben ik een beetje DOM DOM DOM.
Paasklokken
In België, Frankrijk en delen van Nederlands Limburg brengen de `paasklokken` op Pasen chocolade- en suikereieren die ze tijdens het Paastriduum gaan halen zijn in Rome. De klokken zijn immers na het Gloria van de H. Mis op Witte Donderdag vertrokken naar Rome om er de eieren te halen en komen pas terug in de paasnacht. De klokken hebben de vorm van kerkklokken met vleugeltjes en vliegen door de lucht. De eieren worden gedropt in de tuin of op he...
Gevonden op http://nl.wikipedia.org/wiki/Paasklokken