Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
heb vanmiddag een paar boompjes gemaakt om een donker hoekje wat op te vrolijken.
Vrolijke kerstgroetjes Mari
[afbeelding verwijderd niet-https]
[afbeelding verwijderd niet-https]
piepschuimen ring, daarop een kegel van piepschuim die net op de binnenomtrek van de ring past, de kegel verlengen met satéstokjes en omwinden met platmos en beplakken met schors, takken, ...
de stammetjes zijn gemaakt van een rolletje WCpapier en beplakt met schors
Wat ben jij toch vindingrijk .
Dat donkere hoekje in huis tover je om tot een héél knap en gezellig plaatsje.
Leuk bedacht met die schors-repen. Echt KNAP WERK
Ik zou er nog een paar theelichtjes tussen plaatsen om de sfeer compleet te maken.
Inderdaad, ik kan ook alleen maar de eerdere berichtjes beamen . Gewooneg prachtig !
Ga ik volgend jaar ook zeker proberen ! Of als jij veel tijd en goesting over hebt, dan heb je bij deze je eerste bestelling binnen !
Omdat ik nog maar een beginnertje ben, even een domme vraag: moet je dan het platmos op de satéstokjes leggen en dan omwinden met draad ? Of hoe werkt dat dan juist ?
@Leen:ik heb eerst het mos op de kegel vastgezet met een paar krammen en dat al met binddraad omwonden, dan stukjes mos rond het satéstokje gewonden tot je bovenaan bent en dan alles nog eens goed omwonden met bindraad.
Ik hoop dat ik je hier mee op weg geholpen heb en anders vraag je het maar hé