Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Ik heb niet veel tijd voorlopig, moet nog stuk maken voor mijn karnavals-workshop, en nog druk op school met verkeersfoto's maken voor de powerpoint-presentatie. Die gebruiken we dan in de verkeerslessen, speciaal voor groep 8-naar 1 gaan.
Hierbij dus toch een stukje voor Valentijn. Heb een bruin hartje van takkeframe in de vaas gezet, daarin de bloemen verwerkt.
Voor allemaal veel succes, groetjes van Rini [afbeelding verwijderd niet-https][/img]
helaas kan jou stukje mij niet echt boeien en dat terwijl het zo'n mooie vaas is....(positieve kritiek hoor)
en de kopjes hangen er inderdaad verdrietig bij...en dat nog wel met valentijn!
ben benieuwd wat je nog meer in deze vaas kunt maken!
Als ik de foto vlak voor mij op het scherm zie, vind ik het ook wel druk,veel! maar als je het stuk van op afstand bekijkt, is het toch wel heel mooi.
Ik vind het ook jammer van de tulpjes.
Groetjes
Eliane