Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Vadaag heb ik wat geëxperimenteerd met hetgeen ik in huis had ....................ik heb eerst wat geoefend met beregras, twijfelde omdat de kleur nergens terugkwam dan maar geprobeerd met pitriet............resultaat, nu weet ik het helemaal niet meer
Jullie wel? [afbeelding verwijderd niet-https]
Hallo Lysianthus,
Dit zijn twee prachtige bloemstukken. Ik kan moeilijk kiezen al heb ik een lichte voorkeur voor het eerste. Ik weet in ieder geval bij wie ik een bloemstukje zou kopen als ik iets heel speciaal wil.
Ik WIL ze ALLE TWEE wel (of is dat te hebberig dat mag niet hé) nee hoor ik vind ze allebei heel mooi, alleen vind ik bij het eerste de grassen iets vloeiender rond uw stukje gemaakt, bij het tweede is dat iètske minder maar helemaal niet erg hoor, ze zijn super -allebei.
Joséeke
Jou ontgaat ook niets hé .........................je hebt groot gelijk, ik had het ondertussen al herschikt maar de foto nog niet geplaatst.
Nu beter?
Lieve groetjes
Lysianthus
Hoi Lysianthus
Wat krijgen we toch steeds prachtige
stukjes voorgeschoteld uit jouw handen.
Zou het niet weten, als ik mocht kiezen.
Vind ze alle twee prachtig.
Gr Marga [afbeelding verwijderd niet-https] [/img]
Heb op andere forum al gereageerd, maar het is een prachtig stuk geworden, de orchidee is echt magniefiek, vooral met de rode pitriet is heel mooi.
bedankt om ons dit te laten zien,
groetjes van Rini