menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Krans

Ga naar meest recente reactie

lywi

Lywi

hallo, op strooien krans met lijmpistool stukjes krulhazelaar geplakt, op een schotel gelegd en in 't midden een bocaal met bloemen , kan gemakkelijk vervangen worden met andere bloemen.

Groetjes Lywi [afbeelding verwijderd niet-https]
zaterdag 24 maart 2007 - 23:42
Geke

Geke

heel mooi, en idd heel handig dat je de bloemen kan vervangen. kan je iedere keer met dezelfde basis een heel andere sfeer bekomen.
zondag 25 maart 2007 - 13:44
martine

Martine

heel mooi! de kleurcombinatie van de takken met de helleborus vind ik prachtig!
Martine
zondag 25 maart 2007 - 18:33
Nigella

Tekst aangepast

Nigella

een heeel mooi stuk, eenvoud siert !!!!
Dat en die kleurenharmonie!!! dat is mijnen dada

Je zult er wel heel veel werk aan gehad hebben, maar je hebt het mooi bekeken om de verschillende diktes mooi te verdelen

Ik heb ooit op school een krans met gedroogde takken moeten aanbinden aan een ijzeren hol frame, +- de dikte van een strokrans; Het zijn gedroogde takken van plataan. Met die krans heb ik net als jij nu ook al heel veel kunnen mee doen
met Kerst lagen daar gewoon simpele nacré kesrtballen in, heb er al eens een isomobol bestoken met zaaddozen in gelegd . Eens een afwisseling omdat bloemen niet altijd voorhanden zijn in de tuin in de winter
Er waren toen op school ook mensen met gekromde takken, ook van appelaars, dat gaf een gans ander effect dan wie met rechte takken werkte.

Ik denk dat ik hem hier al eens op gezet heb

[afbeelding verwijderd niet-https][/img]
zondag 25 maart 2007 - 20:03
fb458684

Fb458684

Knap gedaan en inderdaad een geduldwerkje !
Kan je lang van genieten en varieren , leuk is dat !


Grtjs Roosje
zondag 25 maart 2007 - 20:15
lywi

Lywi

Hallo, bedankt voor de positieve reacties,en Nigella dat is ook een prachtige krans,maar binden doe ik niet zo graag, ik heb altijd problemen, als je gedroogd hout neemt niet maar wel met vers hout , dat die takken gemakkelijk los komen , maar ga het in de herfst wel eens proberen.

Groetjes Lywi
zondag 25 maart 2007 - 23:00
Cientje

Cientje

Amai, wat een geduldwerkje, ben je waarschijnlijk lang aan bezig geweest.

Inderdaad, met zo'n krans heb je héél veel mogelijkheden, ik zou zelf ook wel zo eentje willen
maandag 26 maart 2007 - 06:26
Adrienne

Adrienne

Wauw knap !!!
Als ik toch eens wat meer tijd had hé
maandag 26 maart 2007 - 15:31
Bowie

Bowie

Weer zo'n monnikenwerk.
maandag 26 maart 2007 - 15:47
Nigella

Nigella

,maar binden doe ik niet zo graag, ik heb altijd problemen, als je gedroogd hout neemt niet maar wel met vers hout , dat die takken gemakkelijk los komen , maar ga het in de herfst wel eens proberen.

Groetjes Lywi


juist omwille van het loskomen, worden in bindwerk altijd droge takken gebruikt

maandag 26 maart 2007 - 21:29
Tomateboer

Tomateboer

Da's echt heel mooi hoor!
Super!
grt
Angelo
maandag 26 maart 2007 - 21:34
Geertje

Geertje

lywi, dat is echt een PRACHT-stuk en zoals gezegd mooi door zijn eenvoud
dinsdag 27 maart 2007 - 21:50
nora

Nora

wauw prachtig gemaakt en door die gekrulde takken krijg je ook die mooie ronde vorm van je krans terug.
dinsdag 27 maart 2007 - 22:15
Kathelijn

Kathelijn

super gedaan hoor. Daar hou ik wel van, ergens veel tijd insteken en erna zoveel plezier van hebben.

Eenvoud siert
donderdag 29 maart 2007 - 11:26
nientje

Nientje

prachtig, volledig mijn smaak
nientje
vrijdag 30 maart 2007 - 08:24
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).