menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Een beetje vuurwerk

Ga naar meest recente reactie

stekeltje

Tekst aangepast

Stekeltje

[afbeelding verwijderd niet-https]
[afbeelding verwijderd niet-https]
[afbeelding verwijderd niet-https]
vrijdag 18 april 2008 - 21:18
cactelders

Cactelders

Haha het fraais begint daar ook !
vrijdag 18 april 2008 - 21:32
jumperke

Jumperke

Een beetje zon en wat hogere temperaturen doen wonderen!
Het is alleszins al heel mooi!

jerko
vrijdag 18 april 2008 - 21:50
Ferdinand

Ferdinand

Er komt bij U ook leven in de brouwerij. Ziet er al goed uit.
Fernand
zaterdag 19 april 2008 - 07:46
maurice2

Maurice2

sonja

alles op zijne tijd , bloemen doen ze toch op de ene plaats al vroeger dan de andere . mooie planten trouwens hoor
zaterdag 19 april 2008 - 09:39
ivdegi

Ivdegi

hey,


Ik wist niet dat cactussen zo mooi konden worden..

IK MOET NOG VEEL LEREN!

Kun je cactussen ook in je tuin houden?

Van mijn honden heb ik al veel KAKtussen de struiken maar dat is niet zo mooi!

groetjes
zaterdag 19 april 2008 - 12:47
Witvis

Witvis

Die eerste staat hier in wit en rood maar nog nooit één bloem gezien aan die senillis eist dat iets bijzonders om dat in bloei te krijgen.
zaterdag 19 april 2008 - 21:33
stekeltje

Stekeltje

Die eerste staat hier in wit en rood maar nog nooit één bloem gezien aan die senillis eist dat iets bijzonders om dat in bloei te krijgen.

Hier staat de plant bij de rest bovenaan op 50cm van het glas, krijgt water zoals de 15 andere planten die in dezelfde bak staan
zaterdag 19 april 2008 - 21:57
Paronoto

Paronoto

Allé vooruit, ge zijt goed vertrokken...ne keer tegen "klappen" dat help ook al eens....
zaterdag 19 april 2008 - 22:03
Witvis

Witvis

Zal deze allebij eens wat hoger plaatsen soms helpt dat wel.
Had mij ooit eens laten wijsmaken dat als ge van deze ééntje hebt die niet wil bloeien deze beter in de vuilbak gooit maar geloof daar niet echt in.
Meermaals ondervonden dat in één muurserre de plaats bepaalt of de plant bloeit of niet.
En hier staat terug al iets in bloei;hoop dat morgen de zon wat schijnt dat we ook wat foto's kunnen tonnen.
zaterdag 19 april 2008 - 22:13
Paronoto

Paronoto

Hoed af Stekelmadam .. Mammilopsis .. heel indrukwekkend ! de rest ook trouwens ... hebde gijlen daar meer zon in Oilsjt ?


In Oilsjt? Kpeis danie mo zemmen do minder beumen in eelen hof en dades euk tiejn en tander dagge nie meegt vergeten.....Miskien moeja serre op paailen zetten van 2 mijters heug...
zaterdag 19 april 2008 - 22:24
stekeltje

Stekeltje

Allé vooruit, ge zijt goed vertrokken...ne keer tegen "klappen" dat help ook al eens....

Of hen voor de keuze stellen: bloeien of buiten
zaterdag 19 april 2008 - 22:25
stekeltje

Tekst aangepast

Stekeltje

Hoed af Stekelmadam .. Mammilopsis .. heel indrukwekkend ! de rest ook trouwens ... hebde gijlen daar meer zon in Oilsjt ?

meer zon? baneejong,
het enige verschil met vorige jaren was: dat mijn stores kapot zijn en er dus alleen noppenfolie aan de vensters was en ze daardoor de ganse winter veel meer licht gekregen hebben, als dat eral iets aan doet?
En nu met mijn platen aan de muren!!!!azoblinken, man
zaterdag 19 april 2008 - 22:29
Paronoto

Tekst aangepast

Paronoto

(ik heb sinds 2003 geen bomen meer in mijnen hof daardoor wordt het waarschijnlijk veel te heet in de serre ... misschien moet ik terug maar wat bomen planten ? )


Veel tiejt? dakomt omdadaserre te klein es peizek. Hoe meer lucht hoe beter de hittebuffering, heb ik ook ondervonden plus de manier van verluchten. heb zeker 200 planten bijna tegen het glas staan bovenin en nog altijd geen enkele verbrand... met alles wat open kon OPEN plus 2 ventilatoren.. kelkesjoze de karabinee...En, niet onbelangrijk, water over de vloer gieten, 4 emmers koud water!
Zegtdatdepolle t'u gezeid heeft.
zaterdag 19 april 2008 - 22:43
stekeltje

Stekeltje

Ik hen helemaal geen ventilatoren in de serre staan, het enige dat "blaast" zijn de blazers van de verwarming die op 6 gr. staat, de vensters gaan ook niet open in de wintermaanden, alleen soms de deur.Dan is een muurserre misschien een voordeel, een nadeel is dan weer dat de planten gemakkelijk scheef trekken naar het venster, en je wat meer moet zoeken waar de planten "graag" staan
zaterdag 19 april 2008 - 23:47
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).