menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Verhuis

Ga naar meest recente reactie

Pirex

Tekst aangepast

Pirex

?
dinsdag 22 april 2008 - 23:34
stekeltje

Stekeltje

Sedert de jaarwisseling op huizenjacht geweest, en recent iets gevonden dat ons bevalt.
Dit verklaart zo'n beetje mijn passiviteit op het forum.

Tot nu toe is het nog niet beslist of ik mijn verzameling mee verhuis, of niet.
Gelukkig zijn de alu-schrootprijzen voor het ogenblik vrij interessant, en ik heb ook nog een grote fles round-up staan, dus het kan nog alle kanten uit.


Hoe verhuizen? het buitenland? een andere stad?
en je verzameling achterlaten?
dinsdag 22 april 2008 - 23:43
jumperke

Jumperke

Doe ze maar mee

jerko
woensdag 23 april 2008 - 13:32
AlainFSD

AlainFSD

Sedert de jaarwisseling op huizenjacht geweest, en recent iets gevonden dat ons bevalt.
Dit verklaart zo'n beetje mijn passiviteit op het forum.

Tot nu toe is het nog niet beslist of ik mijn verzameling mee verhuis, of niet.
Gelukkig zijn de alu-schrootprijzen voor het ogenblik vrij interessant, en ik heb ook nog een grote fles round-up staan, dus het kan nog alle kanten uit.



Veel succes met de verhuis,
ik weet wat een hels karwei het is om een verzameling planten te verhuizen, serre bouwen enzovoort.
Dus veel goede moed bij dit werk !

Alain
woensdag 23 april 2008 - 15:38
Harry54

Harry54

Meenemen. Wij zijn ongeveer een jaar of 15 terug uit Rotterdam naar Friesland verhuisd en toen heb ik bijna alles weggedaan. En heb daar nu nog steeds spijt van.
Harry
woensdag 23 april 2008 - 16:48
Pieter

Pieter

Meenemen! Ik ben naar Spanje verhuisd nu zo'n maand geleden en het grootste deel van de cactussen zijn meegekomen.
woensdag 23 april 2008 - 18:11
Ferdinand

Ferdinand

Paul, moest ik verhuizen zoals onze Pieter nam ik zeker alles mee.
Geef het niet te vlug op. Het zou U kunnen spijten.
Veel succes met de verhuis.
Fernand
woensdag 23 april 2008 - 18:58
Paronoto

Paronoto

Wij hebben maandenlang naar een huis gezocht dat 1) op de "buiten" moest zijn (na 23 jaar in Brussel te hebben gewoond) + 2) een tuin en ruimte om mijn toenmalige verzameling te kunnen behouden. We vonden er eindelijk een dat volledig voldeed aan onze wensen en dat (af)BETAALBAAR was....We wonen hier nu sedert 1982 en willen hier niet meer weg tenzij tussen 4 planken.
woensdag 23 april 2008 - 19:32
cactelders

Tekst aangepast

Cactelders

Ik heb in gans mijn leven nog nooit echt verhuisd dus kan er niet van meespreken , maar ik vrees dat ik wegkwijn ! Tijdens reizen ( en ik ben overal moeten naartoe gaan ) verga ik van heimwee en ik heb weinig reistermijnen gerespecteerd omdat ik meestal vééééél vroeger dan gepland thuis was !
Veel succes alvast !
woensdag 23 april 2008 - 19:59
Wiebe

Wiebe

Ik ben de afgelopen 20 jaar 3 keer verhuisd; iedere keer gelukkig naar een huis met een net iets grotere kas zodat meenemen geen probleem was! Wel moesten de planten iedere keer weer wennen aan hun nieuwe stek.

Wiebe
woensdag 23 april 2008 - 22:37
AlainFSD

AlainFSD

Ik ben de afgelopen 20 jaar 3 keer verhuisd; iedere keer gelukkig naar een huis met een net iets grotere kas zodat meenemen geen probleem was! Wel moesten de planten iedere keer weer wennen aan hun nieuwe stek.

Wiebe


Precies wat ik bedoelde, Wiebe, ook ik ben een verhuizer in hart en nieren en het verlies van erg oude, dierbare en dus ook kostbare planten is me heel erg tegengevallen dit jaar.

Alain
woensdag 23 april 2008 - 23:46
Pirex

Tekst aangepast

Pirex

dinsdag 29 april 2008 - 23:31
Maartendev1

Maartendev1

Ik las in een andere topic dat er weinig interesse was in de planten en dat is echt doodzonde. Is er misschien nog wat klein spul waar u vanaf moet en wat over de post zou kunnen? Want ik woon in Nederland en u woont in Belgie neem ik aan en dat is toch flink ver rijden. Laat maar even wat weten of dat mogelijk is via PM of mail: [email protected].

Groeten Maarten
dinsdag 13 mei 2008 - 15:44
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).