menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Wolluizen en rode spint be prepared

Ga naar meest recente reactie

DieTerXz

DieTerXz

Hoi iedereen

Even een berichtje posten om te laten weten dat ik terug op het forum ben aangezien ik weer in België zit. Dat betekent uiteraard weer hopen cactussen en andere vetplanten en allerlei avonturen zoals Pieters gigantische Opuntia's vervoeren in Willy's auto! Jammer genoeg heb ik wel net het ELK gemist, maar nu heb ik een hele winter om de serre weer klaar te maken, zaden te bestellen, databanken op te maken, het forum te lezen en de literatuur te volgen. Als er in de lente nog iemand wat materiaal te veel heeft dat hij of zij wil weggooien laat maar iets weten, want behalve mijn Opuntia's (mijn lievelingetjes) heb ik niet erg veel meer over.
zondag 14 december 2008 - 10:19
cactelders

Cactelders

We zullen ons beste kalf slachten en U aan onze boezem drukken !

Het kan vlug gaan hé dat weet je , voor je er erg in hebt zal je terug over een respectabele collectie beschikken !

Blijf je hier nu ?
zondag 14 december 2008 - 10:48
DieTerXz

DieTerXz

Ja, ik heb beslist om hier mijn studies verder te zetten maar dan in biologie. Paleontologie was interessant, maar het bleek niet mijn passie te zijn. Hoe dom ik toch ben geweest om niet door te hebben dat ik iets wou doen met levende dieren of planten! Maar ja, ik heb daar toch wel een avontuur beleefd tussen die Escobaria vivipara's en die enkele Opuntia's! En mijn Engels is er ook goed op vooruit gegaan! Als ik nu in mijn serre kijk heb ik meer insecticiden en andere verdelgingsmiddelen dan planten! Een frisse start, dat wel. En mijn Opuntia pygmaea is nog altijd van de partij!
zondag 14 december 2008 - 11:31
maurice2

Maurice2

welkom thuis.
Nu heb u zeker spijt dat u uw planten doen weg gedaan heb. maar ja u kennede zal dat spoedig weer aan gegroeid zijn. opnieuw veel cactusplezier
zondag 14 december 2008 - 11:58
dagVE

DagVE

als je geinteresseerd bent in wat winterharde escobaria viviparas en echinocereus triglotiatus mag je er om komen
zondag 14 december 2008 - 12:15
Harry54

Harry54

Ha Michiel, welkom terug.
groet Harry
ps.
Mocht je wat willen hebben in het voorjaar, dan geef je maar een gil.
zondag 14 december 2008 - 12:57
jumperke

Jumperke

Welkom terug Michiel!
Als ge wilt hou ik er in het voorjaar rekening mee als ik mijn zaailingen voor de eerste keer verspeen, dan laat ik van elkse soort een reeks planten over voor U, het gaat voornamelijk om Frailea's, Noto's, wat Mamm's, Rebutia's,... ....

jerko
zondag 14 december 2008 - 13:38
Angus

Angus

ah die Michiel,

hier staan zoals je weet ook nog enkele geadopteerde plantjes die je binnekort terugkrijgt hé

zondag 14 december 2008 - 15:20
stekeltje

Stekeltje

Michiel, Welkom in het Belgen- en cactusland.Je verzameling zal wel vlug groeien;
zondag 14 december 2008 - 17:10
Wardje

Wardje

Ah Michiel , ik dacht al DieterXz enz, ja da zal Michiel niet zijn, die zit in Kameria dus dat zal die andere jonge gast zijn, maar zie : allez terug welkom hé;


Marc
zondag 14 december 2008 - 20:05
WillyN

WillyN

Welcome Home Michiel
maandag 15 december 2008 - 08:25
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).