menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Bezoek aan Monaco

Ga naar meest recente reactie

DieTerXz

DieTerXz

Hoi allemaal

Deze zomer gaan Günther en ik naar de Jardin Exotique in Monaco (waarschijnlijk via Nice). Bij de voorbereiding van deze trip (ongeveer een week) vroegen we ons af of er nog forumleden zijn met wat tips: kwekerijen, hobbyisten in de buurt (wijde buurt), bezienswaardigheden op biologisch vlak enzovoort.

Ook 1 concrete vraag na de reisverslagen naar Monaco te hebben gelezen in de vastgepinde topic: kun je ook plantjes kopen in Le Jardin Exotique en zo ja, zijn het eerlijke prijzen en hoe is het aanbod?

Michiel
zondag 15 februari 2009 - 15:15
printemps

Printemps

hallo

heb U gemaild

mvg
an
zondag 15 februari 2009 - 15:46
maurice2

Maurice2

michel

eens info inwinnen bij Abdel cactus ,die is er al een paar maal geweest
zondag 15 februari 2009 - 16:26
Paronoto

Paronoto

Heb een dialezing van een reis met Mondelaers (10 dagen) en we hebben toen bijna (?) alles gezien wat er aan dat kustdeel te vinden was. Frejus (Kuentz),Eze (exotische tuin), Menton, Bordigera, Monaco, Phoenixpark....ge komt met 1 week lang niet toe.
zondag 15 februari 2009 - 17:44
Angus

Angus

alvast bedankt voor de reeds geposte antwoorden en advies.

Leuk te horen dat er teveel is om te doen, dan kunnen we kiezen
Een week is al meer dan lang genoeg om te financieren voor 2 studenten, vandaar de korte periode,
en dan hebben we nog wat om naar uit te kijken voor de volgende keer dat we daar in de buurt zijn
zondag 15 februari 2009 - 22:17
DieTerXz

DieTerXz

Danku voor de antwoorden! We zullen dan maar beginnen te plannen zeker .
vrijdag 20 februari 2009 - 14:28
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).