Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
het staat hier al een tijdje in onze agenda geschreven
en ik moet zeggen, ik kijk er echt naar uit
na al die foto's al te hebben gezien, wil ik het nu ook wel eens in het echt komen bewonderen hoor
In hetzelfde weekend is het ook open tuinen dag van cactusclub Aylostera te Aalst. Met op zondag 14 juni een plantenbeurs en een bbq! De clubserre staat het hele weekend open (vorig jaar waren plantjes in een 5,5ke slechts 50 cent!).
je neemt me de woorden uit de mond
Vorig jaar waren dat er ook maar enkele, waaronder Jef Verhaegen,Maurits Huygaerts, iemand met vleesetende planten,en nog 2 leden van de club.
Voor liefhebbers die van ver komen is het mogelijks een interessante combinatie om na Sonja haar verzameling en die van haar collega ook die verenigingcollectie eens te gaan bekijken.
Zie meer info zoals het twee jaar terug was via
Kurt,dit is een oude foto op die manier is het reeds enkele jaren gedaan hoor,dat was indertijd samen met Biestkermis. Nu alleen nog aan de clubserre.
Ik zie mezelf daar nog, het derde kraampje van links te beginnen.
Amai, Sonja je was wel super goed vermomd. Ik zou je niet herkend hebben op de foto
Ik was het zelf al vergeten, maar herkende mijn"groene bakjes" onder de tafel
Denk dat je me mag verwachten in 't weekend. Een prachtige en verzorgde verzameling heb je en voor elk wat wils!
Eerlijk, het is eigenlijk voor Warken zijn vinken dat ik kom hoor