Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
idd,
je hebt al heel wat gezaaid
nog even en alles in 5.5cm potten en ja zoals Dirk zegt... het gaat snel
(ik dacht wel enkele jaren toe te komen met mijn plek in de serre... 1jaar later >>> alles past al niet meer op de voorziene plaats)
Jaja , ik ben al trots op wat ik heb
Ik ben nu net begonnen aan de verbouwing van mijn toekomstig huisje en ben van plan eind volgend jaar daar in te trekken. In de planning staat ook een muurserre .
Hoi Jurgen,Ik heb zojuist je verzameling bewonderd en gezien dat je een Stapelia met bloem
hebt,heb je nog meer van die soort?dan kunnen we misschien ruilen ik ben namelijk alleen in
die soort geïntereseerd,ik heb verschillende soorten waar ik stekjes en kleine plantjes van heb.
laat maar iets weten als je belangstelling hebt.