Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Mooie foto's Werner!
Het is hier gisteren de ganse dag niet boven de -3°C gekomen, het is gisteravond wat beginnen sneeuwen en het grootste deel is er vannacht uitgevallen.
Hier ligt er in totaal ook een kleine 15cm sneeuw, het is net even gestopt met sneeuwen.
Zeker mooie foto's.
Hier bij ons,te Brussegem(Vl.-Brabant,14 Km. ten N-W van Brussel) is het momenteel opgewarmt naar o° en de vlokken worden dikker.
De koudste periode was zaterdagochtend met -12,2.
Moeilijk om de dikte van de sneeuw te meten. Door de wind is het op hopen gevlogen. Op sommige plaatsen een 12 cm dik en op andere dan meer en minder.
Ik heb al een wegje 'gebaand ' om de vogeltjes eten te geven.
Dit is een foto van donderdag.
Dit is een foto van vandaag. De vijver is verder toegesneeuwd.
De vogeltjes komen aan het kleine plekje water drinken. Ik hoop dat ze er zich niet in wassen om daarna te bevriezen.
Opwarmen van de aarde? De extremen zullen groter zijn en aanvoelen?
Hier op de grens is nu vandaag ook sneeuw gekomen, nu al een cm of 15.......en de temperatuur is teruggelopen van min 9,7 naar min3,7 graden.....
Moeilijk om het water voor de vogels en de kippen vloeibaar te houden.....
Ook het eten zelf was in no time bevroren....... ze eten nu maar meer korrels en graan ipv bordje havermout met rest aardappels
Prachtige beelden met die sneeuw.
Hier in Passendale was de minimum temperatuur - 7°. Vandag hebben we voor het eerst positieve temperatuur van 2°. Maar voor hoelang nog.
Gelukkig is de aarde aan het opwarmen, anders zouden deze temperaturen nog veel lager liggen.
Winter...Koud...-9°...waar zijn jullie over bezig...?Ik begrijp het niet,hier in Lozer(Kruishoutem) was het daarnet nog 28° in de schaduw...!Kijk mijn Madam komt net uit ons zwembad...!
Ja,tuurlijk...maar voor Melle is er geen plaats meer...!
Ja dat weet ik trouwens Melle is the place to be. Eén van de meer gekende voorsteden van Melle is bijvoorbeeld Gent.