Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
De berichten zijn verwijderd en WEL DOOR MIJ deze keer!
Voor de zoveelste keer ingrijpen ... spijtig ... en ... dan ben ik de slechte mens!
Er bestaat e-mail, telefoon, ... desnoods briefwisseling om elkaar uit te schelden. Gebruik dan die weg maar niet op een forum.
Met dank aan iedereen voor jullie begrip en verder geen commentaar naar mij toe.
replay moet reply zijn, herspelen is een groot verschil met beantwoorden.
Begrijp inmiddels dat ik hier niet meer welkom ben, hoeft ook niet, ken
inmiddels het soortelijk gewicht van de andere kant
Als de boodschap totaal onbelangrijk gevonden wordt en enkel nog maar een aanleiding is om de boodschapper(s) af te schieten, dan weet je het wel zeker?
Dat ist wat mij zo kwaad maakt, ze komen wat stoken en nadien hoor je er niks meer van.
Ik heb door de jaren heen steeds ervaren dat plantenliefhebbers toffe mensen zijn met hun hart op de goede plaats...Wat er nu aan het gebeuren is past totaal niet bij ons imago,dus begraaf die strijdbijl en laat ons gewoon goeie vrienden blijven...
Als het dit is wat iedereen wil horen; de grootste excuses aan iedereen.
Mss een beetje te hard op hat hart getrapt, sommigen zijn ook hevig.
Het is niet mijn bedoeling om hier iedereen uit elkaar te halen, maar geef toe, we zijn met een paar totaal hevig gaan doen.
We hebben een schitterende hobby, darbij roep ik Alain op om terug modurator te zijn van het ganse pak.
Boudewijn met zijn klak moet zeker eens komen naar Poperinge, karnaval midden maart.
Mvg,
Nicolas
Dat zal nie gaan...ik ben ze gepikt op het karnaval in Aalst...!maar ik heb nog een rooie,blauwe,witte ,zwarte,groene om elders bruin te gaan doen...
één van...