menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Cactusreis Lophophora

Michael

Tekst aangepast

Michael

Beste cactusvrienden.
Op zaterdag 9 juni 2007 gaat de gentse cactusclub Lophophora vzw. op stap tijdens hun jaarlijkse dagreis. Om eventuele lege plaatsen op de bus aan te vullen, biedt de club de leden van het forum de mogelijkheid aan om in te schrijven voor deze reis en dit vanaf 30 april tot eind mei. Leden van de club krijgen wel voorrang op de inschrijvingen van de forumleden.

De prijs bedraagt aan €35 pp.(STORTEN OP REKENINGNUMMER 890-4340216-79 MET VERMELDING VAN NA(A)M(EN)en FORUMLID In de prijs zit een warme maaltijd in een Gasthof in duitsland(Vlakbij kwekerij Piltz)en verzekering inbegrepen. De drank tijdens de tussenstoppen en de maaltijd is NIET inbegrepen.
We bezoeken onder andere cactuskwekerij Piltz(Duitsland) en enkele gerenommeerde liefhebbers, zoals Peter Rely( België),Dhr Rogizinsky(Duitsland,nog niet bevestigd) en Ludwig Vlummens(België«).

Vertrek om 6u00 stipt aan het Kollekasteel te Mariakerke bij Gent (Groene Staakstraat 66-68).Terug in Gent omstreeks 20u00.

Meer inlichtingen nodig?
bel of email de voorzitter, Mike Goethals. 09/3859159, [email protected] :
zaterdag 31 maart 2007 - 14:17
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).