Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Bedankt angus, en ik heb vandaag gezien dat het inderdaad een knop is.
Ik had ook een areool geënt, maar die doet nog niks. Vergeleken met u ben ik vast nog een beginner, maar een echte nieuweling ben ik volgens mij niet meer helemaal. Tien jaar geleden begonnen met een schlumbergera, en nu volgens mij meer dan 40 cactussoorten, en een stuk of 30 sempervivumcultivars.
"Tien jaar geleden begonnen met een schlumbergera, en nu volgens mij meer dan 40 cactussoorten, en een stuk of 30 sempervivumcultivars."
Dat gaat de goeie kant uit.....ik was al veertien toen ik vier "geraniums" ofte Pelargoniums mocht houden van mijn mama....en daarmee was den aanstoot gegeven tot nog meer ....en ik ging latijnse studeren want ik wou botanist worden.....maar dat ging niet verder dan de 4e want voor de rest zou ik naar Gent moeten gaan studeren en daarvoor was er geen geld.....Van de daarop volgende jaren heb ik een boek geschreven ......'k zal het niet uitgeven want 't is te dik