Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Iedere keer dat ik mijn PC open doe krijg ik dit te lezen : WZCSLDRexe kan ANIOApi exe niet vinden.....Begrijp daar geen snars van.....verder werkt mijn PC normaal (hoop ik toch) Misschien is er onder de leden een "speciaist" die dit kan ontcijferen,,,?
Als ge WZCSLDRexe kan ANIOApi exe niet vinden kopieert op bing of google dan krijg je een lange uitleg wat dat allemaal kan betekenen.
Hopelijk helpt U dat een beetje verder.
Martine
Het schijnt iets met wifi te zijn, zegt D-Link of Alpha Networks u iets?
Wat zou kunnnen helpen is de PC geheel afsluiten en indien het een laptop is, de lader los te koppelen en de accu er tien seconden uit laten(langer mag ook), daarna gewoon opstarten. Indien het een losse computer is zonder accu volstaat het om de stekker uit het stopcontact te trekken en na ongeveer twintig seconden terug in het stopcontact te steken en gewoon op te starten.