Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Gisteren heb ik een mooi plantje gewonnen in de tombola zonder naam.
Staat in een 5,5 en is even hoog als het potje zelf.
Mijn vermoeden is een parodia maar dewelke?
Mocht iemand deze plant kunnen identificeren dat ben ik weer gelukkig.
Bij mij is het ook nog altijd Ech....... ik schrijf het niet graag ! Ik had juist eens zin om den ambetantekloot uit te hangen , voila ik ben weer O.K. voor een tijdje !!!!
We zaten idd aan een heel slechte tafel! En ik wilde o zo graag die Suba Jan Volgende keer beter.
En wat betreft de tombolaplant hou ik het ook nog steeds bij Echinofossulocactus. Spijtig dat de zuivere vormen nog heel moeilijk te bekomen zijn ...
Ik heb er ook zo 2 gewonnen ,allez van dat geslacht en nog vetplantje ook,
onze tafel had gisteravond niet veel tombolageluk
Aan onze tafel was de buit nog schammeler. Meer dan 100 loten en amper 4 plantjes.
Nou ja de club moet ook gesponserd worden. het kan niet altijd kermis zijn.Maandag mischien beter.
Fernand
Ik heb er ook zo 2 gewonnen ,allez van dat geslacht en nog vetplantje ook,
onze tafel had gisteravond niet veel tombolageluk
Aan onze tafel was de buit nog schammeler. Meer dan 100 loten en amper 4 plantjes.
Nou ja de club moet ook gesponserd worden. het kan niet altijd kermis zijn.Maandag mischien beter.
Fernand
Voila,we kunnen niet alles hebben hè , geluk in het spel èn de liefde LOL
Hoi,
Dat is inderdaad een Echinofossulocactus, maar volgens mij geen phyllacanthus, maar een vaupelianus. Dit omwille van de bloeñkleur. Dat is de enige soort met gele bloemen.