Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Jawel Jeannette mia zegt het juist, een mooie pot.
Daar bedoelt ze mee dat het een mooie grote plant is en dan zeggen we hier in ons Belgenland
Wat een mooie pot of het zelfde zou zijn wat een mooie plant.
Gek hé Jannette maar het is zo.
Wat hebben die Belgen toch een moeilijk taaltje hé.
Gr Eddy,
Een Weller hybride..
De pelargonium "Henry Weller" uit de Angel collectie...hier kweek ik een andere soort uit die reeks
nl "The Tamar". Ze ziijn goed over te houden, sterke planten.
Hm ik hou er niet meer van om stekken op te sturen vooral niet naar Nederland, de laatste doos die ik opstuurde naar Lisa kreeg ik terug met de vemelding adres onbekend terwijl ik vroeger al meerdere keren iets stuurde naar datzelfde adres. Kostprijs van de doos ongeveer 10 euro plus het werk dat we eraan hadden plus wegbrengen naar postkantoor plus alle stekken na twee weken kapot en de ontvanger heeft dus nog niets. Pffft ik zie het niet zitten. MAAR ...U mag altijd langs komen hoor! dat is geen probleem! De koffie is klaar misschien bak ik wel een cakekje (als hij niet aanbrand hé Mario hihi
Ps.: prachtige Dahlia op Uw avater Jo!!!
Ines,
Als ik eens in Waregem passeer breng ik u een pot mee, heb ondertussen een tiental volwassen planten van die pelargonium, allemaal door stekken, we kunnen den nog ruilen... Gent en Waregem, is nu ook zo ver niet
jo
ps: die dahlia, is een zelf gezaaide....
Hoi Jo kom maar af, hier staan er ook al gereed Had ik het geweten dan had ik ze allemaal binnen genomen nu heb ik deze keer een kweek van 40 laten buiten verkommeren bij gebrek aan plaats,potten,tijd....maar er zijn er nog genoeg over hoor
Laat maar weten wanneer ik de koffie moet gereed zetten met een PB tje