Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Ik heb een plant in m'n tuin staan die in de winter bijna helemaal verdwijnd en dat tegen pasen begint hij weer te groeien. heb er wel weinig of geen bloemen van. kan iemand mij zeggen welke plant het zou kunnen zijn aub
bedankt maar denk ook niet dat het Hortensia's zijn , het is een dik blad die mooi blinkt.
nu, ik ben een leek daarin, kan zijn dat jullie gelijk hebben hoor
Als het een 'Helleborus' (Kerstroos) is zou hij van december moeten beginnen bloeien!
'k Zou hem nog even de kans geven, want het lijkt me een jonge plant en als het dàt is ga je er nog enorm plezier aan beleven!!
Het is nl. één van de mooiste winterbloeiers en hij ziet er alvast erg gezond uit.
Hij staat wel liefst in halfschaduw.