menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Welk bloempje groeit hier zomaar tussen de klinkers

Ga naar meest recente reactie

miluna

Miluna

Dit supermooi bloemetje komt hier zomaar tussen de klinkers piepen. Weet iemand welk dit is? Zowel in het blauw als in het roze groeien ze hier.[afbeelding verwijderd niet-https]
vrijdag 15 april 2011 - 16:50
miluna
vrijdag 15 april 2011 - 16:52
cetinel

Cetinel

vergeet me nietjes denk ik
vrijdag 15 april 2011 - 16:55
annis

Annis

Dit zijn inderdaad vergeet me nietjes Myosotis. Ze vinden overal wel een plaatsje om te groeien en bloeien.
vrijdag 15 april 2011 - 17:34
Plantadvies

Plantadvies

Na de bloei uitschudden in de tuin, geeft zo`n prachtig mooie blauwe gloed in het volgend voorjaar.

Plantadvies
http://plantadvies.com
vrijdag 15 april 2011 - 19:13
miluna

Miluna

Het heeft zijn naam idd niet gestolen dan: je ziet die haast nergens meer of is dat maar een gedacht? Ik ga ze in elk geval héél voorzichtig in een pot planten en na de bloei uitschudden...kvind het een pracht van een bloempje!

Zelfs mijn miniviooltjes die ik vorig jaar in een hanging basket had geplant hebben zichtzelf uitgezaaid tussen de klinkers. Me happy!!!
vrijdag 15 april 2011 - 19:20
renate67

Renate67

hier staat de tuin binnenkort vol met vergeetmenietjes ik denk dat dat wel bij meer forumleden zo is. Vor mijn gevoel toch echt elgemeen plantje. (hij komt bij u ook niet voor niets aanwaaien)
Renate
vrijdag 15 april 2011 - 19:23
annis

Annis

Het vergeet-me-nietje had ik hier ook al uit de tuin verbannen maar heb hem dit jaar maar weer een kansje gegeven. Het zijn er dan ineens ook weer zo veel. Viooltjes is ook zo'n blijvertje als ze een maal aanwezig zijn. Mooi en lieflijk zijn ze beide. Het enigste minpuntje is ze weten hun plaats niet en zaaien zich op ieder plekje uit.
zaterdag 16 april 2011 - 08:52
krissie

Krissie

en ze zijn er ook in 't wit

groetjes
Krissie
zondag 17 april 2011 - 10:13
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).