Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Ik heb al jarenlang een rode esdoorn in een grote pot staan. Hij doet het prima, wordt niet te groot (ik snoei af en toe voor een mooie "horizontale" vorm) en geef af en toe een klein beetje kunstmest. Dit lijkt voldoende aangezien hij het prima naar de zin lijkt te hebben. Is dit ook op langere termijn het geval? Moet ik ooit verpotten of juist de plant met rust laten?
Jan.
Ook ik heb al 14 jaar een gewone esdoorn in een metselkuip staan die ik zo`n beetje in model knip en af en toe koemestkorrels geef.
Hij doet het prima, zomers als zonnescherm en in de winter als standaart voor vetbolletjes.