menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Welke plant is dit

Ga naar meest recente reactie

klaver

Klaver

Beste forumleden,

Ik heb een plant in mijn tuin groeien en ik weet eigenlijk niet goed wat het is, heb ik hem zelf geplant, of is het gewoon onkruid..
Zouden jullie me willen helpen? Ik vind hem namelijk niet zo snel terug in de boeken.

Met vriendelijke groet
klaver

Bloemen & Planten

zondag 9 juni 2013 - 21:00
Marei

Marei

Karmozijnbes (Phytolacca polyandra)
zondag 9 juni 2013 - 21:13
klaver

Klaver

Bedankt voor het snelle antwoorden.. Zou inderdaad heel goed mogelijk zijn.. vind hem wel erg leuk... misschien dat ik hem naderhand kan verplanten, omdat hij nu voor veel kleinere planten staat
zondag 9 juni 2013 - 21:24
Pieter2

Pieter2

Beter nu al verwijderen, het is een invasieve plant die moeilijk te verwijderen is.
zondag 9 juni 2013 - 21:47
klaver

Klaver

Bedankt voor de tip, en met pot ingraven dan, is dat een optie.. Ik heb inderdaad al meer dan genoeg wat woekert... de lelietjes van dalen zijn hier in de overhand, net als talrijke boshyacinten
zondag 9 juni 2013 - 21:57
Marei

Marei

Deze plant zaait zich geweldig uit, dus let op!!!!!
zondag 9 juni 2013 - 22:10
Tine

Tine

Hij zaait zich uit maar je kunt de zaailingen gemakkelijk verwijderen. Erger zijn de bessen, die kunnen flinke vlekken geven op tegels , kleding enz. Die plant werd niet voor niets als kleurstof voor vooral stoffen en wol gebruikt.

Tine
maandag 10 juni 2013 - 00:18
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).