Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Hier ben ik opnieuw met dezelfde vrag als vorige jaar. Ondertussen ben ik al vroeger beginnen zoeken naar dat bloempje maar ik loop overal tegen de lamp.
Nochtans heb ik een heel geschikte plaats in de tuin van mijn man om dat, voor mij toch leuk bloempje te plaatsen.
Is er misschien toch iemand die weet waar ik dit hier in het noorden van Antwerpen kan kopen ?
IK ga er echt niet naar Nederland voor rijden waar die bloempje veel geliefder is.
Dank voor alle mogelijke info.
Aquarius
maar ik snap echt niet dat ze nergens te koop zijn, maar als je twee weken wacht bloeien ze en worden ze volop overal verkocht want het zijn droogbloeiers.
als je ze volop wil zien bloeien in het wild kan je eind augustus gaan wandelen in natuurreservaat natuurgebied plateaux hageven in bergeijk/neerpelt.
ingang aan de luikerweg nemen anders kom je er niet langs.