menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Naam plant

Ga naar meest recente reactie

Eliaske

Eliaske

wat is de naam van deze plant?

Bloemen & Planten

dinsdag 17 december 2013 - 17:20
WiPe

WiPe

Ik zie één blad, nervatuur niet zichtbaar, zonder enige referentie naar de grootte van het blad, zonder enige info over wat soort plant het gaat (kruidachtige, klimplant, boom, struik, kamerplant,...) zonder enige info over de herkomst van dat blad.

Op die manier is het wel erg moeilijk. Het enige dat ik met zekerheid kan zeggen is dat het geen conifeer is Ik doe met veel eerbied mijn hoed af voor degene die hier een antwoord kan op geven.

Maar aan de andere kant ben ik zeker dat je een snel en correct antwoord krijgt als je meer info kan geven, liefst met een goede foto.
dinsdag 17 december 2013 - 20:29
Lino

Lino

hier doet hij dat ook http://forum.tuinadvies.be/forum_topic.php?hid=6&sid=7&tid=55295
Zou hij aan een herbarium voor school bezig zijn?
woensdag 18 december 2013 - 13:08
RdB

RdB

Heel goed mogelijk, wat losse bladeren, slechte foto met een telefoontje, en dan een ander het werk laten doen. Maar daar staat tegenover dat Eliaske niet nieuw is en eerdere berichten daar niet aan doen denken.

M.a.w. wachten maar op fatsoenlijke foto + beschrijving der planten

Ruud
woensdag 18 december 2013 - 13:28
Eliaske

Eliaske

Naam is gevonden; het is een pruimenenblad.

En ja het was voor een herbarium voor het hoger onderwijs. Ik studeer Natuurwetenschappen.
woensdag 18 december 2013 - 14:38
Plantadvies

Plantadvies

Geen pruimenenblad opschrijven dan hoor, dat wordt een puntje minder.

Plantadvies
woensdag 18 december 2013 - 17:48
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).