menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Gezocht....

Ga naar meest recente reactie

Paronoto

Paronoto

Ik ben op zoek naar zaad van Nicandra physaloides...Ik had die (ooit meegebracht uit Frakrijk....) en had daarvan ook zaad maar dat bleek niet lang kiemkrachtig want 't jaar daarop heb ik vergeefs gezaaid. Noppes....

Bloemen & Planten

donderdag 26 juni 2014 - 10:00
zuurtje

Zuurtje

Nicandra, oh, haha wist je dus al, niet goed gelezen sorry.
donderdag 26 juni 2014 - 11:48
charelke

Charelke

Mijn vader had dat tussen zijn tomaten planten staan, waarom dat weet ik niet en dat zaaide zich zelf uit want ik moest dat her en der uittrekken maar niet tussen zijn tomaten die moesten daar tussen blijven.Jammer aan zaad kan ik je niet helpen want dat is al 20 jaar geleden.
groetjes
Charelke
vrijdag 27 juni 2014 - 15:36
leerling

Leerling

Mocht je hier niemand vinden die kan helpen, dan kan je met je favoriete zoekmachine en de zoekterm "Nicandra physaloides zaad" zo een aantal plaatsen vinden waar je zaad kan kopen.

Maar misschien wachten tot volgend jaar, want volgens die website einidigt het zaaiseizoen in mei.
vrijdag 27 juni 2014 - 20:19
Paronoto

Paronoto

'k Heb al bijna vanalles geprobeerd en aan enkele "fransozen" een mail gestuurd met mijn vraag maar.....noppes

http://forum.crassulaceae.ch/img/members/959/Jacobinia-carnea2_20140622-2239.jpg
vrijdag 27 juni 2014 - 22:05
deHaan

DeHaan

Vreeken zaadhandel heeft het hoogstwaarschijnlijk, zit in Dordrecht
vrijdag 27 juni 2014 - 22:43
Blixem

Blixem

Als u mij uw adres geeft, stuur ik het naar u op. Ik had u ook al eerder een bericht gestuurd
zaterdag 28 juni 2014 - 09:49
Paronoto

Paronoto

"Als u mij uw adres geeft"

Dat moet u ondertussen al gekregen hebben....
zaterdag 28 juni 2014 - 18:55
Blixem

Blixem

Nee hoor, nog geen adres gezien
Wel een bericht waarin u zich afvroeg of u het al gestuurd had
U mag het ook mailen
zaterdag 28 juni 2014 - 19:17
Paronoto

Paronoto

Heb ik intussen al geprobeerd maar ..."er is geen overeenkomst met dit adres" krijg ik als antwoord..... en nu?
zaterdag 28 juni 2014 - 19:34
leerling

Leerling

Als je op de onderstreepte naam van een forumlid klikt (links boven de avatar), dan kom je op een pagina waar je een persoonlijk berichtje kunt nalaten. Is misschien veiliger dan adressen of e-mails hier publiekelijk kenbaar te maken.
zaterdag 28 juni 2014 - 23:35
Paronoto

Paronoto

Had ik ook al gedaan....' k wacht nog altijd op antwoord.....of is het "stommen ambachtspel"
zondag 29 juni 2014 - 19:55
Blixem

Blixem

Ik weet niet wat dat betekent
Maar intussen heb ik uw adres gevonden in de mailbox, dus het zaad is onderweg. Als u meer wil, kan ik in het najaar nieuwe oogsten en naar u opsturen. Laat maar even weten!
Groet,
Marion
maandag 30 juni 2014 - 13:12
Paronoto

Paronoto

Wacht met spanning .....Ik hou je op de hoogte
maandag 30 juni 2014 - 15:46
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).