Katrien, noem gewoon de naam van de kwekerij of anders moet je niet zeveren. Ik weet welke kwekerij je bedoelt.
Dit vind ik echt niet kunnen
Leo
Persoonlijke ervaringen met kwekerijen en tuincentra kunnen verschillen omwille van verschillende oorzaken: het tijdstip van bezoek (vb. zeer vroeg in het voorjaar of laat in de zomer), de persoonlijke ideën over hoe een plant eruit moet zien, toevallige omstandigheden zoals herinrichting van de zaak, een ziekte, ....
Ik heb met bepaalde tuincentra ook alles behalve goede ervaringen terwijl andere mensen daar zeer tevreden over zijn en omgekeerd.
Overigens wil het ook niet zeggen omdat één bepaalde groep planten er "verwaarloosd" uitzag dat de hele kwekerij niet deugd (en dat beweert de vraagsteller ook helemaal niet!).
En dan nog het meest belangrijke: positieve dingen posten over een bepaalde handelaar is nooit een probleem (tenzij je reclame voor jezelf maakt natuurlijk) en het is zelfs zeer waardevol voor mede-forumleden. Negatieve commentaar over een bepaalde handelaar posten met naam en toenaam is echter wettelijk gezien een risico: voor je het weet heb je een proces wegens smaad en eerroof aan je broek!
Dus ... niet doen. Laat die naam maar zitten en als bepaalde leden wel weten over wie het gaat, tja .... Er zullen nog wel kwekers en tuincentra in die buurt zitten vermoed ik, dus hoe kan je zoiets 100% zeker weten ...
Groeten,
Pol