Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Lisa prachtig die "black boy"
en goed te combineren met licht roze of licht mauve zelfs met wit (is wel harder dan)
zijn daar nog anderen kleuren van?
Ik heb alleen de licht blauwe.grtjs,ines.
dat vind ik een supermooie Lisa
ik hou ook van wit-rose-blauw; maar die kleur mag ook in de tuin en ik heb vorig jaar dat type Scabiosa's gezet en ook de Chocolat cosmos daarom, ooit die kleur van stokroos en nu heb ik ook de Lysimachia in een beetje dat kleur en de Dahlia Arabian night voor dat donker kleur. Bij mijn pelargonia heb ik er ook 3 zo'n donkere
Echt een mooie kleur voor een Korenbloem.
Ik heb mooie blauwe staan en ik heb al roze en witte gezien, maar ik wist niet dat ze in deze kleur bestonden. Héél mooi !
ik vind zj ook echt een kanjer,heb ook nog een andere aparte kleur maar deze is nog niet in bloei
als ik zaden van de black boy heb geef ik jullie graag welke
lisa