Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Wordt al de hele dag "gemarteld" met Tinutis ofte oorgeruis...'k wordt er gek van ....geen enkele middel heeft al 'n beetje geholpen.....Echt een rotdag!
Paul, ik ook.
Zie mijn mail van een tijdje geleden.
Ik slik Nobiten en ik dacht er vanaf te zijn. 3 dagen geleden is het herbegonnen. Ik word er gek van.
Je moet het ervaren om te weten hoe je leven wordt vergald. Zelfs de tuin en de planten zeggen me niks, dan is het al erg gesteld.
Courage, je bent niet alleen.
Renée
Mijn kinesitherapeut heeft mij ervan af geholpen door triggerpointtherapie op, en nu komt het: de sternocleidomastoid , een spier of pees, dat weet ik niet meer, in de halsstreek.
Het heeft met kine niks te maken Het zijn de cristallen die zich normaliter achter het oor bevinden en voor uw evenwicht zorgen, die om onverklaarbare reden verhuisd" zijn naar boven in 't midden van mijn hoofd ". Resultaat evenwichtverlies en aanhoudend geruis......Bzzzz.......
Zoals ik hier al zei heeft het daarmee NIKS te maken Heb het hele epistel gelezen maar dat is het NIET Men heeft zowat van alles en nog wat geprobeerd zoals "rondzwieren in een soort trommel" waarmee men dacht die kristallen te doen "verhuizen" .....Het "soort " dokters die ik daaromtrent al gezien heb zijn moeilijk te tellen...
Ik word er mee wakker en ga er meestal mee slapen....soms stopt het plots en ik denk" oef, 't is over" maar het blijft hardnekkig terug komen..Maar er zijn mensen die er VEEL slechter aan toe zijn dan ik die nog bijna alle dagelijks werk aankan.
'k Zal vanavond ne goeien Trappist drinken.... de beste "slaapmuts"