menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Andere plaag....

Ga naar meest recente reactie

Paronoto

Paronoto

Wordt al de hele dag "gemarteld" met Tinutis ofte oorgeruis...'k wordt er gek van ....geen enkele middel heeft al 'n beetje geholpen.....Echt een rotdag!
woensdag 8 april 2015 - 22:06
peter2

Peter2

Schijnt inderdaad een heel vervelende aandoening te zijn.
Sterkte!
donderdag 9 april 2015 - 20:51
bisschop

Bisschop

zeer zeker.
paul ik ben deze week bij u langs geweest maar je was denk ik niet thuis.
volgende keer beter.
Groetjes uit affligen
donderdag 9 april 2015 - 22:43
garene

Garene

Paul, ik ook.
Zie mijn mail van een tijdje geleden.
Ik slik Nobiten en ik dacht er vanaf te zijn. 3 dagen geleden is het herbegonnen. Ik word er gek van.
Je moet het ervaren om te weten hoe je leven wordt vergald. Zelfs de tuin en de planten zeggen me niks, dan is het al erg gesteld.
Courage, je bent niet alleen.
Renée
vrijdag 10 april 2015 - 19:06
hildavw

Hildavw

Mijn kinesitherapeut heeft mij ervan af geholpen door triggerpointtherapie op, en nu komt het: de sternocleidomastoid , een spier of pees, dat weet ik niet meer, in de halsstreek.

Misschien een tip?

Ik wens je een spoedige beterschap.

Hilda
zondag 12 april 2015 - 15:20
Paronoto

Paronoto

Het heeft met kine niks te maken Het zijn de cristallen die zich normaliter achter het oor bevinden en voor uw evenwicht zorgen, die om onverklaarbare reden verhuisd" zijn naar boven in 't midden van mijn hoofd ". Resultaat evenwichtverlies en aanhoudend geruis......Bzzzz.......
zondag 12 april 2015 - 17:33
hildavw

Hildavw

Dat ken ik inderdaad ook.
Maar ook daar ben in vanaf geraakt door kine.

Vertigo (BPPV) is de medische benaming.
Daar zijn speciale behandelingen voor, maar niet iedere kinesist kan dat.

Informeer maar eens of zoek BPPV maar eens op.

succes!
zondag 12 april 2015 - 17:41
Paronoto

Paronoto

"Vertigo (BPPV) "

Zoals ik hier al zei heeft het daarmee NIKS te maken Heb het hele epistel gelezen maar dat is het NIET Men heeft zowat van alles en nog wat geprobeerd zoals "rondzwieren in een soort trommel" waarmee men dacht die kristallen te doen "verhuizen" .....Het "soort " dokters die ik daaromtrent al gezien heb zijn moeilijk te tellen...
Ik word er mee wakker en ga er meestal mee slapen....soms stopt het plots en ik denk" oef, 't is over" maar het blijft hardnekkig terug komen..Maar er zijn mensen die er VEEL slechter aan toe zijn dan ik die nog bijna alle dagelijks werk aankan.

'k Zal vanavond ne goeien Trappist drinken.... de beste "slaapmuts"
zondag 12 april 2015 - 18:13
RdB

RdB

Proost en sterkte!

Ruud
zondag 12 april 2015 - 19:05
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).