menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Ruilen regio Mechelen

Lysianthus

Lysianthus

Hallo forumleden,

Zijn er hier ook tuinliefhebbers uit de omgeving van Mechelen ( Belgie) zodat ik enkele planten kan ruilen?
Ik ben een beginnend tuinier en heb zoals velen ( naar het schijnt ) geen geduld gehad en veel te veel aangekocht.
Ik hou van bloemen en planten maar vind het heel moeilijk, je moet met zoveel rekening houden...............standplaats, kleur, omgeving enz..............
Hopelijk vind ik op dit forum wat hulp.
Groetjes
Lysianthus
zondag 2 september 2007 - 08:44
annd6

Annd6

Hallo Lysianthus,
welkom op dit forum!
Ik heb niet zo veel plaats voor bloemen (door de tomaten ) en aanverwanten maar er zullen vast mensen zijn die iets kunnen ruilen en al zeker die je kunnen helpen met al je vragen.
Veel plezier hier.
Groetjes
Ann
zondag 2 september 2007 - 09:19
Mamaatje

Mamaatje

Dag Lysianthus,

Elk voorjaar dun ik mijn bloemen wat uit, en moet dus elke keer veel wegwerpen, met pijn in het hart. Ook dingetjes die ik moet snoeien, stek ik al eens, en als die stekjes dan gaan groeien, ja, dan zit ik daar ook weer mee. Ik heb de klassiekers in mijn tuin, dus mocht het je interesseren, laat het weten, dan bezorg ik je mijn telefoonnummer.

Ik ga wel weer aan het werk op 3 september, dus de tuin krijgt even wat minder aandacht.
Groetjes
Mamaatje
zondag 2 september 2007 - 17:51
Lysianthus

Lysianthus

Natuurlijk heb ik intresse Mamaatje!!!!!!!woon je in de omgeving?
Alvast bedankt!!!!
Groetjes terug
Lysianthus
maandag 3 september 2007 - 15:41
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).