menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Geraniums

Ga naar meest recente reactie

vhoma

Vhoma

Te koop.
Geraniums en pelargoniums op naam. Onze verzameling bevat meer dan 320 soorten vaste geraniums en 120 soorten pelargoniums via scheuren en stekken proberen wij deze te vermeerderen en tegen het voorjaar zijn deze klaar voor verkoop. Interesse laat maar horen welke je zoekt u krijgt reactie indien we je kunnen helpen aan de gevraagde soort. dit is een hobby dus geen grote aantallen wij staan ook op enkele beurzen en kunnen ze ook daar mee naar toe brengen.

Vanholst Marc 011/210147
zaterdag 10 november 2007 - 22:43
Spuddy

Spuddy

Leveren jullie aan huis?
zaterdag 10 november 2007 - 23:31
vhoma

Vhoma

Het is beter dat u de planten kan zien zodat u zelf over de beworteling kan oordelen dus wij leveren niet aan huis.
zondag 11 november 2007 - 00:30
Lysianthus

Tekst aangepast

Lysianthus

Sinds wanneer koopt en verkoopt men hier op dit forum? Ik denk niet dat Kurt ( de administrator van dit forum ) hiermee akkoord gaat.
zondag 11 november 2007 - 16:11
beginnendtuinier

Beginnendtuinier

Sinds wanneer koopt en verkoopt men hier op dit forum? Ik denk niet dat Kurt ( de administrator van dit forum ) hiermee akkoord gaat.

het staat in de rubriek "PLANTEN te koop , te ruilen, gratis of gezocht "

greetz Damy
zondag 11 november 2007 - 16:22
spinty

Spinty

Marc heb je ook sneeuw witte garaniums?

helaas kan ik niet achterhalen waar je woont omdat je dit niet hebt ingevuld bij je profiel
maar het moet bij ons in de buurt zijn
groetjes
mat

zondag 11 november 2007 - 18:34
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).