menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Zaden ruilen

bxbj

Bxbj

Op 20 nov 07 heb ik een bericht geplaatst om zaden te ruilen.
Naar vijf personen heb ik nadien zaden opgestuurd, maar van één enkele persoon heb ik in ruil zaden gekregen.
Nogthans hebben die andere vier me wel beloofd om zaden te ruilen.
Ik wacht nog steeds op antwoord.

Is dit de normale manier van werken in dit forum ?
B.J.
dinsdag 1 januari 2008 - 21:04
corrielat

Corrielat

Hallo BJ

Ik kan niet geloven dat dit de manier van werken is op dit forum hoor,
ik heb alle zaadjes die mij beloofd zijn gekregen, maar soms kan het iets langer duren, als ze van nederland/belgie of belgie/nederland verstuurd moeten worden,
ik kan me wel voorstellen dat je teleurgesteld bent als iemand zich niet aan zijn afspraak houdt,
zou je misschien de persoon(en) in kwestie niet een persoonlijk mailtje kunnen sturen of ze je misschien vergeten zijn?
dinsdag 1 januari 2008 - 23:54
ines

Ines

Als U met mij iets ruilt of afspreekt dan wacht ik zoals altijd tot ik meerdere ruilen heb zoals nu rond Nieuwjaar, er is nog tijd om te zaaien en er is geen haast bij het is toch te koud. Sommige soorten kan U ook maar ruilen als de vrucht in de winter opgebruikt is in de maaltijden zoals pompoentjes,paprika's,peperkes...misschien is dit de reden?
Hebt U iets afgesproken met mij? Want Uw naam vind ik niet terug in mijn boekje...
Laat maar weten hier...

P.s. Het kan ook gebeuren dat men van een persoon na de ruil niets meer hoort, dat kan gebeuren ...wees dan niet boos op het gehele forum!
woensdag 2 januari 2008 - 14:08
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).