menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Rode bes zwarte bes

Ga naar meest recente reactie

depauws

Depauws

Ik heb enkele rode en zwarte bessen gestekt, dat zijn nu mooie planten geworden.
Iemand interesse?

Groeten
Silvain
zaterdag 15 november 2008 - 13:20
Rita1960

Rita1960

Hoi Silvain,

Mooi dat je ze aanbiedt. Maar helaas voor jou... ik ben al voorzien.
En ik snap niet dat er nog niemand op gereageerd heeft. Zo'n kans krijg je niet zo vaak.

groetjes,

Rita

BTW: heb je ze afgelegd of echt gestekt? Want als je ze gestekt hebt zou ik wel graag willen weten op welk tijdstip je ze hebt gestekt. ( Ik doe het altijd met afleggen.)

zaterdag 15 november 2008 - 18:57
kris79

Kris79

hallo rita

aalbessen,en cassis kunnen heel makkelijk gestekt worden ,en dit zoals alle bladverliezende planten het makkelijkste als winterstek,in februarie maart stekken van een 20cm lang snijden,en deze in isomo bak of in volle grond op een schaduwrijke plaats inzetten,tegen de zomer zullen deze mooi uitlopen en goed blad vormen,je kan ze dan int najaar wanneer de bladeren terug afvallen verplanten,oif nog laten zitten tot het volgend voorjaar om dan op zijn definitieve plaats te zetten.2jaar na uitpolanten van deze bewortelde stekken mag je reeds vollop vruchten verwachten,het eerste jaar zelfs reeds enkele trosjes
veel succes

mvg
kris
maandag 17 november 2008 - 18:08
Rita1960

Rita1960

Thanx Kris!

Groetjes,

Rita
maandag 17 november 2008 - 18:20
iecee

Tekst aangepast

Iecee

hallo
er is wel een enorm verschil in smaak en soorten dus een bessenstruik erbij is altijd fijn als je wat ruimte over hebt, of er een haag van wil maken.
Op het moment heb ik er geen plekje voor.
Het zou eigelijk wel zo prettig zijn als iedereen die wat aanbied in zijn profiel zette waar hij of zij woont.
groet ing
zondag 30 november 2008 - 09:19
Peppody

Peppody

hallo,
wat is de woonplaats en vraagprijs???
zondag 30 november 2008 - 22:11
depauws

Depauws

Ik woon midden tussen Gent en Brugge.
Prijs : wisselen of enige vergoeding voor opkweken
Groeten
Silvain
maandag 1 december 2008 - 19:39
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).