Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Mooi dat je ze aanbiedt. Maar helaas voor jou... ik ben al voorzien.
En ik snap niet dat er nog niemand op gereageerd heeft. Zo'n kans krijg je niet zo vaak.
groetjes,
Rita
BTW: heb je ze afgelegd of echt gestekt? Want als je ze gestekt hebt zou ik wel graag willen weten op welk tijdstip je ze hebt gestekt. ( Ik doe het altijd met afleggen.)
aalbessen,en cassis kunnen heel makkelijk gestekt worden ,en dit zoals alle bladverliezende planten het makkelijkste als winterstek,in februarie maart stekken van een 20cm lang snijden,en deze in isomo bak of in volle grond op een schaduwrijke plaats inzetten,tegen de zomer zullen deze mooi uitlopen en goed blad vormen,je kan ze dan int najaar wanneer de bladeren terug afvallen verplanten,oif nog laten zitten tot het volgend voorjaar om dan op zijn definitieve plaats te zetten.2jaar na uitpolanten van deze bewortelde stekken mag je reeds vollop vruchten verwachten,het eerste jaar zelfs reeds enkele trosjes
veel succes
hallo
er is wel een enorm verschil in smaak en soorten dus een bessenstruik erbij is altijd fijn als je wat ruimte over hebt, of er een haag van wil maken.
Op het moment heb ik er geen plekje voor.
Het zou eigelijk wel zo prettig zijn als iedereen die wat aanbied in zijn profiel zette waar hij of zij woont.
groet ing