menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Citroengras

Ga naar meest recente reactie

cetinel

Cetinel

wegens nakende verhuis en niet genoeg plaats ga ik mijn pot met citroengras drastisch inkrimpen
ik hou een paar kleine plantjes die in een redelijk kleine bloempot kunnen om verder mee te gaan,dit wil zeggen dat ik er een deel over zal hebben
wie heeft dus interesse in een(of meer) stekjes van citroengras?
graag ruilen als het kan.
citroengrassige groetjes!
zaterdag 6 december 2008 - 21:48
printemps

Printemps

haalokes

ik ken het wel van op TV en in de winkel
maar ken het gebruik niet
kun je wat culinaire tips geven?(als je tijd hebt nu uw schilderwerk)
dan wil ik er wel eentje overnemen
is het een kamerplant of enkel zomer buiten

groetjes en tot later
an
dinsdag 9 december 2008 - 17:47
Rita1960

Rita1960

Hoi Cetinel,

't is jammer dat ik iets te ver woon. De kosten worden voor je te hoog om zo'n pol te verzenden.
Anders graag.
Ben voor jou blij dat je nu binnen afzienbare tijd kunt verhuizen naar je mooie, nieuwe stek
En dat er dan niets meer van je afgenomen wordt. Heel veel plezier daar toegewenst!
(Laat je nog eens foto's zien van je mooie keuken? en later van je tuin?)

@An,

Google eens op citroengras en je weet wat je er mee kan doen

Lieve groetjes voor beiden,

Rita
dinsdag 9 december 2008 - 20:16
bakkie

Bakkie

dag centil ik ben wel geintereseert maar we kunnen er niet achter komen en opsturen is ook dan ni hé ik vindt het jammer maar je ale vriendelijke groeten stijn (bakkie)
woensdag 10 december 2008 - 13:16
cetinel

Cetinel

heb het eventjes heel druk,maar zal te zijner tijd de reacties es degelijker onderzoeken,ik kan eventueel kleine stekjes wel per post opsturen denk ik,in de tussentijd kunnen de geinteresseerden hun adres doormailen,en dan kan ik later bekijken of het lukt om ze (tegen een redelijk tarief) te verzenden,graag wil ik ruilen,maar anders eventueel tegen vergoeding van het posttarief?
woensdag 10 december 2008 - 19:39
imkerke

Imkerke

Dag cetinel,

Graag wil ik gebruik maken van je goedheid om je van wat citoengras af te helpen
Ver rijden is het voor mij niet. Hoe kunnen wij evt afspreken?
Naar welke planten gaat jouw interesse als je wil ruilen?

Groeten
donderdag 11 december 2008 - 14:33
cetinel

Cetinel

ik moet jammer genoeg de geinteresseerden teleurstellen: mijn plantjes hebben de verhuis niet overleefd
had ze van de veranda in de woonkamer gezet,maar omdat we verhuisd waren en de nieuwe huurders er ook nog niet in zaten werd het huis niet meer verwarmd,2 dagen hebben ze dus toch kapot gekregen: ze waren bruin,heb ze toch nog meegebracht naar hier en binnen in de warmte gezet,maar ze zijn jammer genoeg gewoon weggerot.
heb er nu zelf ook geen meer
maandag 19 januari 2009 - 14:07
printemps

Printemps

zal er eentje retour geven

ze staan binnen maar er zit voorlopig niet veel leven in

mvg
an
maandag 19 januari 2009 - 19:26
Tine

Tine

De stekjes die ik van Cetinel ruim een jaar geleden heb ontvangen per post, doen het prima. Ik heb er toch al aardig wat van geoogst. Verse citroengras( sereh op z'n Indonesisch) is toch wel veel lekkerder dan de gemalen soort die in Aziatische winkels te krijgen zijn. Je kunt ze daar ook vers en gedroogd krijgen maar dan zitten er geen wortels aan en het vers kweken is toch wel het leukste.

Tine
maandag 19 januari 2009 - 23:26
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).