Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
wegens nakende verhuis en niet genoeg plaats ga ik mijn pot met citroengras drastisch inkrimpen
ik hou een paar kleine plantjes die in een redelijk kleine bloempot kunnen om verder mee te gaan,dit wil zeggen dat ik er een deel over zal hebben
wie heeft dus interesse in een(of meer) stekjes van citroengras?
graag ruilen als het kan.
citroengrassige groetjes!
ik ken het wel van op TV en in de winkel
maar ken het gebruik niet
kun je wat culinaire tips geven?(als je tijd hebt nu uw schilderwerk)
dan wil ik er wel eentje overnemen
is het een kamerplant of enkel zomer buiten
't is jammer dat ik iets te ver woon. De kosten worden voor je te hoog om zo'n pol te verzenden.
Anders graag.
Ben voor jou blij dat je nu binnen afzienbare tijd kunt verhuizen naar je mooie, nieuwe stek
En dat er dan niets meer van je afgenomen wordt. Heel veel plezier daar toegewenst!
(Laat je nog eens foto's zien van je mooie keuken? en later van je tuin?)
@An,
Google eens op citroengras en je weet wat je er mee kan doen
dag centil ik ben wel geintereseert maar we kunnen er niet achter komen en opsturen is ook dan ni hé ik vindt het jammer maar je ale vriendelijke groeten stijn (bakkie)
heb het eventjes heel druk,maar zal te zijner tijd de reacties es degelijker onderzoeken,ik kan eventueel kleine stekjes wel per post opsturen denk ik,in de tussentijd kunnen de geinteresseerden hun adres doormailen,en dan kan ik later bekijken of het lukt om ze (tegen een redelijk tarief) te verzenden,graag wil ik ruilen,maar anders eventueel tegen vergoeding van het posttarief?
Graag wil ik gebruik maken van je goedheid om je van wat citoengras af te helpen
Ver rijden is het voor mij niet. Hoe kunnen wij evt afspreken?
Naar welke planten gaat jouw interesse als je wil ruilen?
ik moet jammer genoeg de geinteresseerden teleurstellen: mijn plantjes hebben de verhuis niet overleefd
had ze van de veranda in de woonkamer gezet,maar omdat we verhuisd waren en de nieuwe huurders er ook nog niet in zaten werd het huis niet meer verwarmd,2 dagen hebben ze dus toch kapot gekregen: ze waren bruin,heb ze toch nog meegebracht naar hier en binnen in de warmte gezet,maar ze zijn jammer genoeg gewoon weggerot.
heb er nu zelf ook geen meer
De stekjes die ik van Cetinel ruim een jaar geleden heb ontvangen per post, doen het prima. Ik heb er toch al aardig wat van geoogst. Verse citroengras( sereh op z'n Indonesisch) is toch wel veel lekkerder dan de gemalen soort die in Aziatische winkels te krijgen zijn. Je kunt ze daar ook vers en gedroogd krijgen maar dan zitten er geen wortels aan en het vers kweken is toch wel het leukste.