menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Guave gezocht

Ga naar meest recente reactie

samb

Samb

Hallo,

Ik ben opzoek naar ongeveer 20/30 zaden van passie-guave en aardbei-guave die opgestuurd kunnen worden.

Gr Sam
dinsdag 16 december 2008 - 17:19
danny2

Danny2

Hallo Sam,

heb momenteel verse zaden van de gele guave en van de ananasguave. Aan de aardbei guave hangen nog vruchten doch ze zijn nog niet rijp.

groetjes danny
vrijdag 19 december 2008 - 21:33
samb

Samb

Hallo Danny,

Erg bedankt!
Check even je mail.
zaterdag 20 december 2008 - 13:37
samb

Samb

Hallo Danny,

waarom beantwoord je mijn mail niet?
Of heb je hem niet aangekregen?

Sam
donderdag 25 december 2008 - 20:56
danny2

Danny2

Heb je mail nochthans dadelijk beantwoordt, was net op pc bezig.
Je kan die zaden gratis krijgen heb alleen je adres nodig, dus al je dat kan doormailen. Je gaat ze wel niet dadelijk krijgen daar het nogal koud is 's nachts en de zaden zouden bevriezen.
Heb al gedacht waarom antwoordt Sam nie? is misschien wel skieën of zo
Geen nood ze liggen hier klaar verpakt maar zonder adres.

groetjes danny
vrijdag 26 december 2008 - 17:24
Thanja

Thanja

Ik lees met interesse jullie berichtenwisseling. Ik ben gek op zowel guave als ananas. Ik kan weinig informtie op het internet vinden over deze plant/struik/boom. Danny, kun je mij wat meer vertellen over deze bijzondere planten?

Groeten,

Thanja
maandag 29 december 2008 - 20:26
danny2

Danny2

Hallo thanja,

het gaat niet om guave en ananas maar om ananasguave. Dit zijn de vruchten van de acca sellowiana( ook feoja sellowiana). Dit is een redelijk winterharde exoot met een mooie bloeiwijze en die dan nog eetbare vruchten geeft. De echte reden waarom die mannen guaveplanten vragen is omdat het lekkere blaadjes zijn voor hun wandelende takken.

groetjes danny

Planten & Tuinbenodigdheden

dinsdag 30 december 2008 - 19:27
matteke

Matteke

Inderdaad maar ook voor de wandelende bladeren !! Hoe ze erachter komen.
dinsdag 30 december 2008 - 20:07
samb

Samb

Hallo,

sorry voor mijn late anwoord Danny!
De echte reden waarom ik guave nodig heb is inderdaad voor mijn wandelende bladeren (voor de geintereseerde: Phyllium bioculatum en Phyllium giganteum).
Maar ik ben reeds al voorzien.
Toch hartelijk bedankt Danny!

Maar wat ik wel bizzar blijf vinden is dat (ookal krijg ik ondertussen al zaden) ik nooit een mail van jou heb aangekregen.

Sam
woensdag 31 december 2008 - 09:35
danny2

Danny2

Je bent niet de enige die geen mail van mij krijgt, kan nl. niemand bereiken vanop het forum. De knop verzenden doet het hier niet

Groetjes danny
vrijdag 2 januari 2009 - 21:33
Jipken

Jipken

@ Danny mag ik zo vrij zijn er ook te shooien had dit reeds gedaan waarschijnlijk in een verkeerd forum afdelling.

Gezocht varianten van de Guava.

Ik betaal gerust de portkosten of ik stuur een omslag met daarin een gefrankeerde omslag met mijn adres gegevens.

Wie kan mij helpen ? Is voor mijn wandelende Bladeren meer info @ http://www.Phyllium.be

Alvast bedankt,



[afbeelding verwijderd niet-https]
maandag 5 januari 2009 - 07:41
danny2

Danny2

Hallo Jipken,

heb voor jou ook nog wat guave zaadjes. Heb jij mijn adres?


groetjes danny
maandag 5 januari 2009 - 18:58
Jipken

Jipken

Danny ,

Ik kan je adres nergens meer terug vinden ,anders kan je ff mailen naar [email protected]

Alvast Bedankt,
maandag 5 januari 2009 - 23:18
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).